2/28/2013

#133 SORII!

He anteeks ihan sikana! En oo muistanu/ jaksanu postata pitkään aikaan! Oon kuvaillu niitä my day videoita. teen useemman videon. Hiihtolomal oon ollu lähinnä vaa koneella, ulkona, käyny ratsastaa ja näin. maanantaina Ellin kaveri oli meil, ni oltiin ulkona jonkin aikaa. Sit oon käyny ratsastaa, mut heppauutiset on sit toisessa blogissa. Hei nyt tuli mieleen, et vaihan sen osotteen, mut erilaiseks ku ilmoitin! Loppuun laitan uuden osotteen. Mut kuiteski.. Tiistaikin oli ihan samanlainen. ja Ellin kaveri lähti. Keskiviikkona me käytiin puottaa mökin katolta lumet. Niistä oonkin tehny videon. Ja tänään me käytiin äitin kanssa kirkolla. äitillä oli parturi. Ja samal multa leikattiin latvat. Ostettiin sellanen rauta, millä saa isoja kiharoita.. En muista sen nimee. Sit ostin hienot aurinkolasit :D


Aattelin et tulis paaaaaaaaaaaljon kirjotettavaa, mut aivot raksuttaa tyhjää!
Huomenna me mennään laskettelee hasalle. Ja sit lauantaina lähetään Tonne eteläänpäin Juhon kummin häihin.
Se uus osote tulee olemaan tämän näköinen:

www.anybodyisntperfect.blogspot.fi

Ja mun kanava YouTubessa on Qiitu15
Mutta mun kanavalla ei vielä yhtään videoo..
Tää oli nyt tällänen aika tylsä postaus.. Mutta postailen heti kun tulee jotain!
Tässä viel vähän lisää kuvia!
Paistettiin makkaraa sillo mökillä :)
Hahaa! :D
Ja viel mun uuet aurinkolasit. Tiimari 1,80 euroo. Ei kalliit ;)
Ja tämän takia ostin uudet.. Huom. Toi puoli, mistä on lähteny linssi, ni siin yks kohta on katki.

Eli olisin laittanu ton linsiin takas, mut toi oli katki tost nurkasta.. Huomaatte varmaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti