2/11/2013

#124 Oma kone kullan kallis

Huom!! Ne joita ei nää mun tylsyyspostaukset kiinnosta, ni voi skippaa tän yli! Koska tässä postauksessa kirjotan vähän niinku puhuisin jollekkin ihan face2face. Ja tää on aika tylsä & sekava postaus (varmaan) No mut kuitenki:

Jei nyt on oma kone <33 Iskä asenti sen yhen pelin tähän eilen, ja mä ite sen simssin. Ja äiti toi fantaa ja Paksu Pepe XXL- lakua <33 Njam! En menny viel tänään kouluun. Nyt oon yksin kotona. Kattoo nyt et meneeks huomenna kouluun.. Elli ja Juho tulee vasta kolmen paikkeilla kotiin, kun ne jää yhteen kerhoon. Tänään pitää kyllä käydä suihkussa, jos ei kuume taas nouse illalla. No mut enhän mä ihan yksikeen täällä ole: onhan Tatu miun kanssa <333 Tuolla se tällä hetkellä nukkuu tuolissaan 0_o Ei oo kyl kiva olla kipee, ku on joka paikka sit kipee, ei jaksa tehä mitään ja on huono olo :cc Ainut hyvä puoli on, et ei tarvii mennä kouluun jaja SAA olla tekemättä mitään. Tässä kuuntelen samalla radioo, ja kohta vois vissiin laittaa jonkun levyn pyörimään.. En kylläkään tiiä missä mankka on.. Laittaa koneeseen tai sit ottaa youtubesta. Toivottavasti kyllä huomenna pääsen kouluun, jotta voi jatkaa sitä pussukan tekoa :) toinen puoli on jo koristeltu, ja toisella puolella on vaan muutama, et joo.. Nyt tälleen loppuvaiheessa on tylsää. Ois ihan eri asia, jos mulla olis nyt jtn. yli 38 astetta kuumetta. Sillonhan vaan nukkusin, kattoisin telkkaria vähän ja oisin koneella vähän. Mutta nyt kun on tälleen suht OK olo, ni ei oikein väsytä, en jaksa olla koko aikaa koneella, en jaksa kattoo koko aikaa TV:tä , alkaa olee vähän nälkä, mut en tiiä mitä söisin, kun nyt viikonloppuna en oo syöny paljoo mitään, ku ei oo ollu nälkä kipeenä... Ja kohta vois varmaan vaattetkin vaihtaa, kun oon koko viikonlopun seikkaillu yökkärissä. Jos laittas sen ihanan pöllöpaidan (mikä oli kirppikseltä) ja jotkut lökärit.. tms. Nyt on taas vaan iskenyt tää pirun yskä -.- En tykkää yhtään..Ja ens viikolla taitaa olla ne hiihtokisat. Oi oisimpa ollu sillon just kipee! Oikeesti varmaan jotku ykkös luokkalaisetki on nopeempia kun mä! Hei mutta nythän mulla välähti! nytten kun on aikaa, niin voisinhan mä lakkaa kynnet! Arggh! Mun ympärillö pörrää joku hemmetin banaanikärpänen. Tosi ärsyttävä! -.-

Eipäs muuta. Muokkailen TÄTÄ postausta, jos tulee jotain mieleen!

Heijjj!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti