2/15/2013

#127 Oho!






Kuvat on on otettu weheartit:istä
Otsikko, kun just tuli helmikuun moka! Pelleilin tossa sellasella styroks/muovi putkella (joku äitin venyttelyjuttu) Seisoin sen päällä ja liikuttelin jaloilla. Samalla nojasin sohvaan silleen, et tavallaan puolmakasin siinä. Sit se rulla vieri niin taakse, et putosin siitä ja jäin roikkumaan siihen sohvanselkänojaan. sit se sohva kaatu mun kanssa! OHO! Joo oli vähän noloo, ku iskäki istu siinä vieressä toisella sohvalla...

Kuiteski, nyt kun alotin, ni jatketaan päivän tapahtumiin.
Koulussa oli ihan normaalia. Meillä oli tokal tunnilla hiihtoo, mut mä en hiihtäny, ku mulla oli kurkku sen verran kipee :D: Joo sitte me oli ylliä ja sit vikalla tunnilla me katottiin se miun, Sannan  ja Sinin tekemä video :O taksin odotuksella me oltiin ellan ja Ainon kanssa piimää... Ja kävin saattaa&auttaa Ellaa viemällä sen sukset : DD Sellasen mäen alle.. Tosi paljon apua musta taas oli. Kotona siivoilin ja olin koneella. Sit me yritettiin ellin kanssa asentaa sen koneeseen minecraft. Mutta huonoin tuloksin. Saatiin se asennettua, mutta siitä pitäs varmaan päivittää jtn, ku se ei suostu yhteistyöhön... juttelin sitten skypessä Julian ja Sallan kanssa :) ja vähän Dynen :)) Nyt katon C.S.I Miamia telkkarista, kun  ei sieltä muutakaan tule.. En sitä kyllä yleensä seuraile.. Oi<3 kohta on vk 8 ja Kosto2 Alkaa! Ihan paras ohjelma (salkkareitten kanssa) odotan innolla :)) samoin alkaa selviytyjät suomi ja ehkä tota kohdettakin vois vähän kattoo.. Telkkarista on tullu kyl paljon hyvii sarjoi, mut aika moni on loppunu siihen ekaan tuotantokauteen :(( Sellasiakin, mitä mä tykkään.. En muista kyllä nimiä..hmm.. tulisikohan katsomosta jotain.. Täytyy tsegata..
Nyt soi päässä;  ~Tulin voittamaan, en anna minkään seisoo tiellä! Jippeykayjei hei hei. Sä tsiigaat voittajaa...~ Tuo soi päässä.. Aatelkaapa, jos olisin sillon niissä kyläkoulujen välisissä yu- kisoissa laulanu tolleen, ku voitin sen pituushypyn? :DD Joo se voitto tuli kyllä ihan puskista! En ollu kertaakaan aikasemmin päässy ees lähelle sijotuksia! Oon aina ollu vika! Et vähän yllätyksenä tuli! En olis kyl uskonu et pystyisin hyppää melkein kolme ja puol metriä! ...hmm.. Ja taas huomattiin, miten aihe vaihtu nopeesti tästäpäivästä syksyn yu-kisoihin... tälleenhän tää menee.. Oon miettiny, et tekisinkö sellasen ~And that's who i am~Postauksen, kun tosi moni bloggaaja, joita seuraan on sellaisen tehnyt..No itseäkin houkuttaa.. jospa huomenna tai sunnuntaina jaksais : DD Mitäs mieltä te ootte? No kattellaan Kukas on muuten teijän lemppari putouksesta? Mun on Karim : DD

Moimoi! :3 ~Iida. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti