2/01/2013

#117 Useamman päivän kuulumisia :)

Taisin viimeks postata maanantaina. Tiistai oli normendaali. Ne pussukat edistyy hyvin :)

Mutta sitten keskiviikkoon. Me oltiin viikonloppuna (lauantaina) tilattu Dermosililta ja Ellokselta ja tänään ne oli tullut :) Elloksen äiti haki torstaina postista. Tuli sellanen hieno kolitshuppari ja villapaita + tuubihuivi (kuvat lopussa) Ja Dermosililta tuli naamarasva, aurinkopuuteri, hiuspuuteri ja silmänrajaus kynä ruskea. Hyvin ovat toimineet :) Olen oikein tyytyväinen. Keskiviikko oli muutenkin hyvin kiireinen päivä. Koulusta kun tuli kotiin, ni n. puol tuntia aikaa tehä kaikkee. Ja olen taas tooodella taitava. Mun piti soittaa pianoo ja harjotella läksy, mutta: olin ottanu kaakaota mukiin ja laitoin sen pianon päälle. Otin oikein lasinalustan siihen alle. Jokko arvaatte mitä kävi? No siinä pianon päällä on kirjoja, jotka oli sellasten telineitten varassa. Niinku ne telineen oli niinku puolikkaat neliöt, ja neki oli silleen maassa (kuva selvnennykseks)



Ja siis niitten kirjoje piti just kaatua sen mukin päälle -.- ja kaikki kaakao oli toni piirongin päällä.. Et ihan nice. Sitä siinä siivotessa...Kaikki äitin käsityöjutskat oli kaakaossa. Olin silleen et äiti tappaa mut.. Kuitenki lähettiin Juhon kanssa vähän aikasemmin, ku menin auttaa Siniä putsaa karsinat. pianon jälkeen käytiin kaupasssa ostaa lankaa, Juholle Valtterin osa (luuranko keräyshommeli) ja Juhon kaverille lahja. Kerroin äitille siinä automatkalla, mut ei reaktio ollu nii paha.. huh onneks. Kotona en kerinny ku syödä ja vaihtaa vaatteet ja taas mentiin latinoon. Sit sen jälkeen kotona saunaan.. Kiire oli.

Torsatina oli hissan koe. ihan hyvin meni. Sain 9- (Y) Ja siitä eurooppavaltio hommelista 10. Kolme sai 10 :) Sitte meitä oli huima määrä yhes kerhos. Kokonaista 2 kpl! Minä ja Elli. Ja eilen kans siivottiin koska tänään oli Sannan syndet! Ja ratsastus oli kans.

Ja vikaks tänään! Koulussa oli kait ihan normaalia? oli yllin koe, josta en muistanu muutamaa juttuu..
Sitte oli liikkaa ja meillä oli jtn. kaukalopalloa. En tykkää.. Kolmas tunti oli musiikkii, mut melkein puolet tunnista 5-6. lk piirti jtn. Ja vika tunti me tehtiin sellasta animaatiojuttua, mikä on kuviksen aihe. Meil on aika hieno. Ja sitten Sannalle! Siel me eka annettiin lahjat jaa sit syätiin. Perinteistä murhaajaakin oltiin :) Ja ofc mäkeä laskettiin :) Ku me laskettiin Sannan kanssa vikan kerran, ni mä kaaduin, sit sanna yritti väistää, mut ajo melkein mun päälle. Ja meijän perässä tuli heti Ella ja Aino. Oli aika rajun näkönen ketjukolari varmaan... Sisällä taas murhaajaa ja lopuks katottiin Sisko Tahtoisin Jäädä. Meitä piti tulla hakee viidelt, mut äiti tuli jo puol viis -.-  Nyt kirjotin vaan blogit. Ja huomenna mennään Mikkeliin Shoppaa :)) Aattelin et tästä olis tullu vielä pidempi.. mut kelpaa se tämäkin.. Ai nii! Keskiviikkonakohan se oli, ku Elli herätti mut keskellä yötä (klo 12) kauheessa stressissä. Äiti tuli sit kattoo, et mitä me melutaan. Elli oli ihan ku sydänkohtauksen saanu, ja sano et mun hyllyssä on hiiri ja et se oli nähny sen. Äiti sit katto, ja sano eka et Ellin on varmaan nähny ku mulla on sellanen isokokonen superpallo, ni sen. Sit se nosti sellasta tarjotinta, mihin Elli oli sen nähny menevän, ja tadaaa! Sieltähän se hyppäsi ja meni kaapin taakse piiloon. Sellanen mehtähiiri. Viritettiin sitten loukku. Ja aamulla se siellä loukussa oli kuollu juustopapa suuhun :(: Kuva tuol lopussa. Pitkään kyllä se meillä pyöri. Ennen jouluakin ku se oli käyny syömäs mun joulukalenterii.
Tässä on nyt ne kuvat. Sori joissain laatu, mutta en nyt jaksa mitenkään niitä muokkailla..
P.s. lukekaa kuvien jälkeinenkin teksti!
Uusi tuubihuivi. Aivan yyber ihana!<3

Uus kolitsitakki<3 tämäkin aivan ihana!

Ja se villapaita, huiviin sopiva. Heti sen kolitsin kanssa nousi lempivaatteisiin. (sori toi vinottaisuus)

Dermosil tuotteet :)

Lempparihuivit :)

Hiuspuuteri

Aurinkopuuteri

Lisää kuvateksti

Maiharit :)

Hiiri :(:

Naamarasva

 JEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Viel tällänen!
Sain just äske tietää, et iskä oli voittanu töistä sellasen 6-7 vuotta vanhan läppärin. piti sen siitä vähäsen maksaa! ja Se on sanonu et ostaa itelleen uuden, ni mäsaan EHKÄ tän koneen millä yleensä oon, ja missä mulla on oma käyttäjä, Elli saa sen minkä iskä voitti töistä ja Juho sen pöytäkoneen!! UUU! Yyber siistii!! En jaksa oottaa!! Toivottavasti saan tän!! Sit mulla olis vähän niinku uutta kameraa vaille kaikki, mitä oon toivonu<3333

~Iida

2 kommenttia:

  1. Tosi kivoja ostoksia! <3 Ja nuo maiharit, rakastuin! *0* <3 mut hyyyyyii se hiiri, yyäägh :q >.<

    VastaaPoista
  2. Thanks! Kyllä! tänään ostettiin noihin maihareihin uudet nauhat, kun vanhat katkee :(: Ja se hiiri oli kyl aika >.< hyi..

    VastaaPoista