2/21/2013

#130 Läpi meni!! :DDDD

Oon ihan täpinöissäni. on ollu tosi kiva viikko ja tosi aktiivinen! Eilen mulla oli se tutkinto pianossa ja läpi meni! :DD Sen kunniaks ostettiin äitin kanssa Dumle- donitsit <3 kuulosti hyvälle. No; Hyi että, minkä makunen kastikehörtö siellä sisällä oli!!! X( Yök!! Muuten ihan hyvää donitsii, mut hyi ettää se sisältö!
ja samalla äitin nimipäivää juhlittiin :)) ja latinobic loppu :(( Yhyy.. No mut tänään oli se yrityskylä. Siellä oli aika kivaa :) Me huolehdittiin Sinin kanssa Kopijyvästä ja muut meijän koulusta Martelasta. Mun piti pitää joku puhe siinä alussa ja kaikkee sellasta.. Laittaa yritys pyörimään jms.. Koko ajan tuntu, et piti olla menossa johonkin ja tälleen. sillon ku oli työvuoro, ni koko ajan piti tehä jotain. Ja sit kun oli vapaalla, ni teki koko ajan mieli tehä jotain :DD Joo.. mutta kiire oli koko ajan! Välillä unihin et oltiin siellä.. Se tuntu niin luonnolliselta. Kopijyvä sai varmaan vähiten tuottoa :DD No so what? Ihan sama! :DD Hauskaa kuiteski oli. Ja sit "ostin" tai no ei mun tarvinnu periaatteessa niistä mitään maksaa.. Ni ostin sellasen meikkipussin, rusinoita :DD, vihon, jotain shamppoo näytteitä ja sellasen avainnauhan. Meinasin ostaa sellasen muotovaahto pullon, mut ei "raha" riittäny :( Taksissa me tehtiin sellasta hienoo tarinaa, et jokanen sano vuorotellen jonku sanan :) Aika random! Ja sit mun rusina-aski hävis :(( Mut Sini anto mulle sen rusina-askin :) Se sano, et se ei sitä ite välttis syö.. KIITOOS! <3 Joo tosi tärkee asia joku ilmaseks saatu rusina-aski ;) Toistekkin menisin, jos vois :) Ja huomenna on vika koulupäivä ja sit alkaa hiihtis! <33 Kauheesti juttuja on ollu tällä viikolla (palataampa taakseppäin) Maanantaina mulla oli extra piano, tiistaina kisat, keskiviikkona pianossa tutkinto, latino, tänään yrityskylä, lauantaina kässäkerho, sunnuntaina Ellin kaveri tulee meille yöks... ja TV:stäkin tulee hirveesti katottavaa! Salkkarit, Selviytyjät-Suomi, Duudsonit tuli taloon, Kosto, Olipa kerran jne.. Ihan sikana tulee katottavaa ja samaan aikaan kaikki! Mutta tosi aktiivinen viikko on ollu! And that's who i am- postaus tulee viikonloppuna. Hei tähän nyt jonku vanhan kuvia vielä. Ja pliis laittakaa mielipiteenne noihin kyselyihin ja luin/tykkäsin tohon alas!

with Love Iida


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti