2/19/2013

#129 Uudistuksia!

Moi! Nyt ekana haluan sanoa, että olen taas kyllästynyt blogiin. Nimeen, osoitteeseen, banneriin, ulkoasuun... Eli blogin nimi vaihtui ent. It's just a life. Samoin osoite vaihtuu, mutta laitan tän postauksen loppuun sen uuden tulevan ja vaihdan sen sitten VIIKONLOPPUNA! Ja bannerin on tottakai vaihduttava, kun blogin nimikin vaihtui. Ja ulkoasu muuten vaan vaihan :) Ja tossa sivussa on myös kysely! joka on maaliskuun 15. päivään saakka! Tai itseasiassa on kaksikin. Toinen on lyhyempi. loppuu parin viikon päästä.


No mutta nyt vähän tästäpäivästä. Tänään oli siis ne kisat :)) Meijän koulu oli tokavikoja.. Sit mulla aukes mono, ekalla kiekalla! Toivoin ennen mun lähtöö, et se ei avautus. Ainii! Oikeesti päivä kirkastu, ku mulle tultiin sanoo, et meijän matkaa lyhennettiin!! JEEE! Eka se ois ollu n. kilsan lenkki, heitto, lenkki, heitto ja lenkki. Mut se muutettiin: n. kilsan lenkki, heitto ja lenkki! Oikeesti ihanaa! Osa oli valittanu, et se on liian pitkä, ni istä lyhennettiin. Mut en silti meinannu jaksaa sitä toista kiekkaa... Sit vaihoin vaatteet ja tälleen.. söin... Ja sit koulukin loppu saikasemmin. Luulin eka et se on normaalipitunen, mut loppu kisojen jälkeen. Sit kotona mietiskelin blogiin uutta nimee ja ja ja.. Hei! Eilen mun maailma pelastu!! Mä ku hain Tatulle uuden tyynyeläimen possun tilalle, ku se meinas hakee äitin Ressun (pehmokoira). Ni se possu, mikä sillä oli, ni oli sellanen lättätyyny tavallaa, mut se oli possun näkönen. Toivottavasti tajuutte. Mut hain sille sellasen nallen muotosen. Se tykkäs <3 Ja samal ku hain sitä, ni löysin mun vanhoja pehmoleluja <33 Siis oikeesti! löysin Mopen, Hupsin ja sellasen ihanan Chivahva.. joo en osaa kirjottaa :DD Ja mul on muutama Humanoidi :9 tänään sain uuden niis kisoista :)) Katon, jos saan tohon loppuun kuvat :) Sit äske me käytiin laskee mäkee :) Se oli hauskaa. Ööh.. en keksi muuta kirjotettavaa, mutta huomenna mulla on pianossa tutkinnon suorittaminen. Jännittää vähän.. Ja ratsastuskin on varmaan perjantaina.. Hmm.. Sit alkaa loma<33
MUISTAKAA MERKITÄ ET TYKKÄSITTEKÖ VAI ETTEKÖ JA *LUIN* JOS OOTTE LUKENU, MUN TEKSTEJÄ!! Kukaan ei ikinä laita niihin mitään. Ja laittakaa noihin kyselyihin :)

Nyt se tuleva ossa: www.bestrong4ever.blogspot.fi

No moimoi :3

Mr. Hups
Moppee! <3
Ja se chivahva :D

2 kommenttia:

  1. aika söpöjä :3 /chi hua hua (;

    VastaaPoista
  2. niin on <<3 :3 kiitti, korjaan sen myöhemmin ;) tai en ollenkaan ;) Ja ja täytäppä noita kyselyitä!

    VastaaPoista