2/09/2013

#122 Turha postaus tylsyydestä

Nyt kun oon kipee, niin kerkiää postata useammin, kun tekee mielikin. Ja siis iskä osti ittelleen sen uuden koneen, joten enää sen pitää siirtää omat juttunsa tältä koneelta siihen. Sitten tämä on mun! <3 Mulla on kuumetta nyt n. 38'7 :cc Uhh.. Nukuinkin tossa neljän jälkeen kuuteen. Ku heräsin, ni luulin eka et on aamu. Ja säikähin, et tää kone on ollu koko yön käynnissä. Oon onneks saanu syötyä omenan, vähän mansikkakiisseliä ja appelsiinin. Katoin äske Liisa Ihmemaassa. Sitä, missä on Johnny Depp. Mun lemppari siitä elokuvasta on se hullu kani/rusakko :) Se on ihan paras<3 Nyt katon tässä samalla putousta. Pitää laittaa äitille viesti, et ostaa kangastusseja, jotta voisi noita paitoja tuunailla :)) Kohta luovutan tämän koneen iskälle, ni se voi ottaa ne omat juttunsa ja asentaa pari peliä tähän. Ja pitää kattoo, jos tähänkin koneeseen vois sentaa simsin. Se on asennettu tohon juhon koneeseen.. No, mut tää on tällanen turha postaus, ku on tylsää ja kerroin vähän kuulumisiakin tässä samalla..

2 kommenttia: