2/14/2013

#126 Happy valentine's day!







Nyt alkuun Hyvää ystävänpäivää kaikille!
Koulussakin meillä oli ystävänpäiväjuttuja :) ainanki vähän.. Oli silleen et kaikilla oli sellaset laput kaulas ja sit piti kerätä haleja :) kerättiin Sannan kanssa 16 :) tyttöjä ja opettajia halattiin. Ainoot pojat ketä halttiin (minä ja sanna) oli Juho (mun pikkuveli) Samu( sinin veli) ja Markus :) se muutenki melkein joka päivä on jossa kussa kiinni... Se on hullu! Et sitä ei ollu nolo halata. Ja sit yks Valtteri meinas halaa mua :D pojat kiusas sitä, et sil ei oo pokkaa.. Ei ollukkaa! »Muhahahaa!« :D mun uus lempparisana! No mut muute oli normalia. Kotona tuunailin paitaa ja kävin ratsastaa Topil. Siitä kirjotan kuitenki launataina tunnin yhteydessä toiseen blogiin. Hei! Taas välähti. Nyt ku kännykäl täs kirjottelen, ni voin laittaa kuvan siit paidasta, mut laatu ei ole hyvä! Molemmilta puolilta laitan kuvan. Meinasin laittaa sen sinne Cheekin keikalle :D leikkasin siitä kans topin :) ihan nauska :))))ja tos on kuva, et yhessä paidassa ei ole mitään, ni se on alkuperänen, eli sellaselta se näytti ennen tuunausta... Ja muute keskiviikkona olin koulus. Meillä oli ussankoe, joka meni huonosti. -.- en meinannu saada mihinkään minkäänlaista tekstiä! Tulee varmaa joku 4+ :D no siis mullahan menee koulu hyvin! Vielä... Yleisin numero on ysi. (y) inhottavaa, kun tää netti ei oikein toimi tälleen illalla, ku sen just pitäs toimii..
No mut seuraava postaus viikonloppuna! Meil on vaahtokarkkei 8D ette arvaakkaan mitä niillä teen 8D salkkareis jenni vaa käveli tolppaa päin :D
Moi moi! :3
Ennen, etupuoli, takapuoli

1 kommentti: