2/10/2013

#123 hmmm.. Lakua

Heij taas. Elli kerto just et olin viime yönä puhunu unissani :DD Johtuu varmaan ku oon kipee. En oikeesti ikinä varmaan oo puhunu unissani, tai ainakaan kukaan ei oo sanonu mulle et oisin.. No kuitenki otsikko tuli siitä, et mun tekee mieli fantaa ja lakua.. toivottavasti äiti ostaa, ku laitoin sille viestiä. Huomenna ei oo kouluun mitään asiaa, kun nyttenkin on kuumetta 38.5 astetta. Päivällä sain alas vähän pyttistä. Ja iskä tänään siirteli niitä omia juttujaan uudelle koneelleen, eli nyt kirjottelen Ellin koneella. Se ite pelaa tossa vieressä Rayman Originssia vai mikä onkaan.. Sanoin iskälle et asentaa siihen mun koneeseen sit sen Polluxista (Penny Girl, mulle aina Pollux) tulleen pc pelin: Pennyn Hevoselämää ja simsiin. Nyt on jo huomaattavasti parempi olo, ku tossa ennen puoltapäivää.. Joo kaikkia kiinnostaa nää mun tylsyyspostaukset... :DDDD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti