3/01/2013

#134 Laskettelua

Mmooi! :3 Tänään me käytiin laskettelee Hasalla. Mut eka ennen sitä:
Aamul piti herää kasin aikaan :/ Huoh! Söin aamupalan ja tälleen.. ihan normii.. Sit menin takas sänkyyn makoilemaan :) Muut lähti sit kirkolle, ku Ellil oli hampilääkäri ja niil oli muitki asioita..Mä jäinkotiin.. Leikin sen aikaa Tatun kanssa, katoin telkkarii, olin koneella, tyhjensin videokameran. Ja kuvasin videoo.. Heei! tuli mieleen se mmy day video. Olen siis kuvannut sen, mutta tää ei suostu oikein tallentaa sitä muokattuna >:( Ku en sitä oikein ilman muokkausta kehtaa laittaa.. Mutta kattellaan..
Kuiteski. Sit ku ne tuli kotii, ni me syötiin ja katottiin Kallista kipua loppuun. Se on hyvä ohjelma (Y)
Sit me lähettiin sinne Hasalle.
   Siin matkan varrel, me käytiin ostaa 3 laskettelulasit, vai mitkä nyt onkaan. Kaikis on oranssi linssi, kahesssa punaset kehykset ja yhessä mustat. Meit oli siis minä, Elli ja äiti laskettelee. Sit me mentiin sinne Hasalle (vihdoinkin)!
   Ekana me mentiin sihhen pikkumäkeen. piti vähän palautella mieleen. Ku käytiin.. ööh olisko ollu viime joulun alla viimeks laskettelee. Sillo oli vaan minä, äiti ja Juho. Ja tästä n. vuos taakseppäin, ni opin vasta laskettelee.. ku olin aina kipee, sillo ku ois koulun kanssa menty, eikä meil itellä ollu oikein aikaa. Kolme kertaa kaikenkaikkiaan kaaduin. Siin pikkumäessä, ku suksi tökkäs johonki, yhes ns. "keskivaikeessa" mäessä, eka ku sukset meni ristiin ja sit kun toinen suksi ei kääntyny, ku se jäi johonki lumi sellaseen auraan tms. kiinni, et se ei kääntyny. Sit siinä mul lähti sauva kädestä. Ja ku ite liu'uin monta metrii alaspäin. no piti käydä hakee.. Jos meette, tosta linikstä ekassa lauseessa tonne Hasan sivuille, ni sieltä meette rintee kohtaan. Siellä ykkös mäessä kaaduin ne kaks kertaa. Joo.. pari tuntii oltiin siel. Siin välissä me juotiin kaakaota <3 Njam! tsi no minä join ja söin munkin. Nyt mun pitää kohta viel sovittaa toi mun mekko sinne häihin ja leipoo mokkapaloja mun synttäreille <33 Näkemisiin!
Rinteestä
Älyttömän hyviä riisikakkuja! <33

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti