1/28/2013

#116 Mieletöntä!

Oikeesti aivan mieletöntä! Mä räjähän kohta! On sattunut niiiiin paljon hauskaa eilen ja tänään!♥♥♥ :3

Eilisestä sen verran, et käytiin auttaa mummoo muuttaa takas sen asuntoon. Se oli joutunu muuttaa hetkeks pois, ku sen asunnossa oli putket vuotanu, ni se jouduttii remppaa. Kuitenki. Ekana mentiin Ellin ja Juhon kannsa kukkokoulun pihalle. Elli luisteli vähän aikaa ja mä olin Juhon kanssa siellä niissä kiipeilytelineissä yms. Ekana mä siis annoin Juholle vauhtia siinä jännästtä keinussa vai mikä onkaan. Se sellanen missä on kaks tolppaa ja niitten välissä oli sellanen rihma. Ja se toinen eolppa oli pienen mäen päällä ja siitä työnnettiin vauhtia.. No toivottavasti tajusitte. Ellihän ei jaksanu kauaa yksinää luistella. Me sitten mentiin sinne isompaan kiipeilyhäkkyrään. Juho ei eka meinannu uskaltaa mennä sellasesta putkesta. Se pelkäs et se romahtaa! :3 ja siis ryömin minäkin siinä lumessa vähän, vaikka farkut olikin jalassa, eikä ulkohousuja. Sitten me mentiin takas sinne ihme keinulle. Me otettiin Ellin kanssa kisa, kumpi antaa kovemmat vauhin Juholle. Juho oli tuomari. Ekallla kiekalla Elli voitti. Tokalla, mä; Mä annoin niin kovat, et kun se siellä toisessa päässä töksäytti, ni Juho lenti kyydistä! Voi vitsi meinasin kuolla nauruun!! Se oli tosi hauskan näkönen. Lopuks me vielä taiteiltiin sellasen renkaan päällä, mikä pyörii. Se oli kauheen jäinen :L Sit me ei enää jaksettu olla siel, ni häippästii mummon asunnolle. Ku me käveltii, ni kysyin Elliltä et onks mun ripsarit levinny. No oli tietenki! Ja meijän ohi oli kävelly jo muutama ihminen! N.O.L.O.A! Ja kun yritin hankaa sitä pois, ni levitin sen vielä pahemmin! Onneks Elli autto, ja saatiin pois! Illalla me vähän Ellin kanssa kuvattiin sellasia videoita, mitä meinasin laittaa tubeen. Siis vloggausvideoista. No julkasematta jää kyllä se mun video. Niin PRO!
  Tänään koulussa mä olin Sannan kanssa välkillä. Me kierrettiin taloo. Kerran, ku mä kiipesin yhen puun juurelle, missä oli kasa lunta. Jäinen kasa! Ja sanoin Sannalle et kato (oli siis tarkotus liukuu alas), ni mä liukastuin ja kaaduin aika upeesti äänitehosteiden kanssa! Meinattiin Sannan kanssa kuolla nauruun! Ja yhellä välkällä, kun me mentiin vessaan lämmittelee (siellä on läämmin :)) Ni joku 1-2. lk:lainen tuli sinne. Me lukittauduttiin yhteen vessaan, et se ei huomais. :O Fiksuja? No ei siinä vielä mitään. Toka vikalla välkällä me kuljetettiin toisiamme sokkoina taloo ympäröivä lenkki, mitä aina välkällä kierretään. Pelottavaa.. Eka Sanna oli sokko ja kaikki meni hyvin.Ja kukkulan kautta mentiin. Sit mä olin. Ja kun me kierrettiin sen kukkulan kautta, ni sen alapuolella oli sellanen "kynnys", mikä oli lumesta(siis auratun tien ja hangen välillä(jäinen, kesti kävelä) Pudotus oli jtn. 20 cm, astuin siitä silleen, ni tuntu et se pudotus olis ollu ainakin jotain metri! Ja ofc kaaduin taas hienosti. Ja heti sen jälkeen kello soi. Vikalla välkällä sattui pahin moka ever! Lähettelin Sannalle Cheekin kuvia, ni lähetin vahingossa Opelle yhen kuvan! OMG!!! Help! Olin silleen voi ei! Ja siis luojan kiitos, en oo vaihatnu puhelimen nimeks mitään iitu tms.! Se oli ihan vaan se puhelimen alkuperänen (GTS-5660) Ei tullu kyl sanoo mitään. Välttelin vähän sitä sen välkän ajan.. Mutta kaikki tunnit oli ihan normaaleija. Koulun jälkeen jäin yhteen kerhoon, jossa me kudottiin jollain kutomakehyksillä. Tein mustavalkeen. Kotona, me kuvattiin taas sellasii videoita. Ne saattasinkin kehtaa laittaa tubeen. Mutta paljon tuli pilalle menneitä otoksia! Katoin niitä äskö Juhon kanssa ja meinattiin repee naurusta! Pitää varmaan tehä 4. sähköposti ihan youtube käyttöön, kun muissa on niin typerä käyttäjänimi tubessa. Mulla olis sitten youtube-sähköposti, blogi-sähköposti(jouduin tekee uuden, ku ei antanu vanhalla tehä), hotmail ja se mun ihan eka gmail. Mutta saa nähdä tuleeko..

Enkös ookki joskus nono? :P Tää oli tällänen random postaus, mutta oli pakko saada tehä, ku naurattaa koko ajan kaikki! +++ Huom!! poistan varmaan sen mokablogin, kun en sinne oikein kirjottele!

♥:llä Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti