3/25/2013

#145 Virvon, varvon, tuoreeks, terveeks..

..tulevaks vuodeks.

Heissan! Nyt sain otettua kuvat ja tällä hetkellä olen niitä koneelle siirtämässä. Katotaan kerkeänkö sen lempikorupostauksen tänään väsäämään, mutta ne kuvat mitä viimepostauksessa kerroin.. samoin vähän muitakin, tulee tähän.

Tänään myö käytiin virpomassa -Minäkin! Ihan kiva saalis :)
Sit oli yhen mun kaverin synttärit ja siel olin reilu pari tuntia. Vitsi.. Mun piti tänään vaihtaa julisteet, mut se vähän jäi.. Katotaan jos tos myöhemmin.. Tää postaus nyt kyl menee vähän niiku noitten kuvien piikiin.. Teksti on niin onnetonta nyt.. Mutta kävin ratsastamassa Topillakin.

Hanskoilla ja huivilla tehty hymäri :3 ja kuu

Kaverin synttäreiltä vähän kaikenlaista kuvasin : DD

Ekaks on ruusuja, Tatu, kaverilta saatu tollanen juttu, mis lukee IIDA,  Tatu, kello, ette toki tiedä kuka;) kaks seuraavaa on karnssista ja ananas :3

Tossa on uus kännykkäkoru(toi "malja" ja sielt kaverin synttäreilt

Tämmösiii tuli munista! :DD Noi kaks on sellasta piirrustusjuttua, mut kuvat on molemmilta puolilta.

Ja siinä paha, missä mainitaan : DD

Heijei! En olekkaan kovin paljoo ittestäni laittanu kuvia.. Mut päivän asua..(aikasemmin otettu)

Tämmöstä ihanaa söin viikonloppuna (huom. myös kynnet!)

ööhh.. noo hanskoja kuivumassa, mokkapalaa (jäämiä synttäreiltä), mun kynnet, mitkä lakkasin pari päivää sit, pääsiäsimunia,  Tollanen jännä örkki :3, korvis ja mun korui..
 Muutes viel siitä korupostauksesta. Siin on vaan ne korut joista tykkään yli muiden. Et siin ei oo mun kaikkii koruja! Ehk noin reilu puolet.. tai jotain sinne päin..
En rupeekkaan selittelemään mitään, mitä täs kuvassa on..

Minä ja Sanna(mut toi mun ilme :o), ME, Aamunkoi osa 2, mun suklaamuna saalis :3 ja toi kori on söpö : DD ja se koulussa tehty laukku..

Mun kameralaukku. Siin ei ainankaa oo taskuista pulaa: D

Ja tässä viimein on se laukku, minkä tein siellä kurssilla. Sisältä en saanu hyvii kuvii, ku siel oli koulukirjoi yms.

Nää oli hauskoi kuvii.. Mut ton korviksen laatu?? ja sit on  pinni ja hauskasti toi vika kuva..
Mut tää tulee vasta tänään ku en illalla kerenny julkasee. Niitten kollaasien teossa meni jonkin aikaa...
Mut kun me tultiin koulust ja miä olin potkuril. Se luisti tosi hyvin, ni otin ton Ellin kyytiin. Sit me mentiin yks mäki ja mä menin kyykkyyn sinne taakse. Se on ihan helvetin vaikee ohjata sitä potkurii kyykyssä! Mut sit mun jalka lipes siit jalakselta ja tipuin kyydistä : DD Elli ajo sit ojaan siin. Mut se oli niin hauskaa et otettiin uusiks. Ja miä olin taas siel kyykyssä. Sit yritin jarruttaa siin kyykyssä ollessani ja se potkuri alko heittelehtii. Tipuin taas kyydistä ja Elli törmäs jälleen penkkaan. Nyt se lenti ilmalennolla hienon mahaplätsin sinne metrinpäähän siit potkurista ruoraan sinne ojaan : DD Ei vitsi meinasin kuolla nauruun. Ei ehk ollu kyl mikään maailman fiksuin teko? : DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti