3/23/2013

#143 Viikko taas vierähtänyt..

On taas jänyt postaaminen. Eli nyt tulee vähän tämmönen viikon kooste.
Mut hei! Oon suunnitellu sellasta lempikoru-postausta, jossa on sit mun koruja, mistä tykkään: mm. kaulakoruja, korviksia yms. Ja laittelen sitten myös vähän muita kuvia myös, kun tyhjennän kamerasta taas kuvat. Otan ensin kaikki kuvat niistä koruista. Katsotaan jos tänään jaksaisi ne ottaa ja kerkeisi!

Maanantaina oli taas ihan normaali päivä. Meillä tais olla äikän koe, josta tais tulla joku 9 (Y)
Eiku! Meillä oli maanantaina yllin koe! Siitä tuli 9! Mut en meinannu muistaa niitä karttakohteita siitä.. Silti meni hyvin! Mut se äikän koe tais olla tiistaina. Ja Tiistaina mä sain sen pussukan valmiiks :) Otan siitäkin kuvan. Ja me tilattiin sillo maanantaina se kameralaukku mulle :)
Keskiviikkona.. Koulussa oli ihan per*eestä -.- Ja ei varmaan muuta. Torstaina meil oli äikän toinen koe, missä oli jotain predikaatti, subjekti, objekti juttuja. Ja tuli ysi.. Näin jälkeenpäin, en kyllä muista niistä mitään x_x Ja jossain vaiheessa meillä oli matikan testi. Ja ihan hyvin meni seki vissiin.. Torstaina sit tuli kans se mun kameralaukku <33 JES! Ja mulla oli ratsastus
Perjantaina me siivottiin, kävin ratsastamassa naapurissa ja Juno kummi ja se sen turkkilainen mies tuli meille.
Illalla innostuin kattoo jalkapalloa : DD Siin pelas Suomi vs. Espanja(ko?) se oli... Heh! Tasapeli :) Kuuntelin sit niitten juttuja. Tänään me käytiin kässäkerhossa. Leimailin sitä mun kirjaa ja yhtä rasiaa, mut se meni pilalle, joten maalasin niitten leimojen päälle. Sinne se jäi kuivumaan ja oottamaan seuraavaan kertaan. Nyt oon tässä datannu, pelannu uunoo ja näin.. Meen viel ratsastaa naapuriin ja huomenna varmaankin mennään virpomaan... Joo- Minkäni! Mut tän jälkeen en enää mee.

Voisin rueta laittamaan joka postaukseen kuvia/kuvan. Mutta nyt tulee kuvaton postaus. Teen kuvista erillisen, kun en nyt niitä jaksa siirtää, ennen kuin saan otettua niistä koruista ne kuvat.

1 kommentti: