3/16/2013

#141 Ikää vaan tulee, muttei tunnu yhtään vanhemmalta..

Hei! Eilen tuli siis 13 wuotta täyteen <33 Mutta täytyy myöntää, että vaikkei ollut 31. perjantai, niin toi se ikä sitä huonoa onnea vähäsen.. Mahtui sekaan kyllä myös aivan loistavia asioita! Mutta on tää maaliskuu kyllä aikamoinen synttäri kuukaus.. Oon ollu meijän kouluski yhel eskarilla 13. pv, mun kaverilla 14. pv, mulla 15. pv, mun yhel toisella kaverilla, joka on eri koulus 17 pv.. jne..
Mut aamulla kun heräsin (6.30 -.-) ni lakkasin kynnet loppuun. Edellisenä iltana tein pohjan valmiiks. Tossa postauksen lopussa on ohjeet niihin, mutta siinä tulikin ensimmäinen moka.. Lakkasin ne delfiinit väärin päin! -.- Mahtavaa! siinä kun on silleen värit siinä pohjassa, et alhaalla on vaaleen sininen, oranssi ja keltanen, ni sen delfiinin pyrstö on siin keltasen alueen kohal, vaikka sen pitäs olla sinisen.. Sit menin takas nukkumaan hetkeks. Äiti, Elli ja Juho tuli laulaa mulle aamul. Sain Elliltä sen viiksisormuksen ja äitiltä ja iskältä LOL- elokuvan. En illalla sitä jaksanu kattoo viel, mut ehk sit huomenna..
Sit koulussa oli kans kiiwa päivä! Eka tunti oli musiikkia ja mulle laulettiin <33 sit menin ekana terkkarille. Sile se katto vaan ryhdin, pituuden ja painon. Oon kasvanu 11 cm 5. lk:n syksyltä. Oon nyt 166.7 cm pitkä :)
Sit toinen ja kolmas tunti oli liikkaa. Meil oli kaksoistunti luistelua. Pelattiin jääkiekkoo. Mä tein 4 maalia :) Jee, en ookkaa nii huono! Sit vika tunti oli kuvista. Me jatkettiin sellasia pääsiäsi tipuja. Ne piti maalaa. Sit ku ope oli avaamassa keltasta pullopeiteväri-pulloa, ni se pärskähti mun ja yhen 3. lk:n päälle -.- EIIIIHH!! Ope oli hörskyttäny sitä ennen avaamista.. Olin silleen voi v*ttu! Sitä keltasta maalia oli mun naamassa, käsissä ja vaatteissa! Ihana kun ne oli sellasia keltasia pisteitä täynnä! Ja sit kun niitä vähän pyyhki, ni ne levis! Huivista sain ne pois. Samoin yhestä paijasta, missä oli pari isompaa tipla.. Mut se mun kolitsi.... Se oli musta se kolitsi ja ihan täynnä keltasia pisteitä! Onneks koululla on pesukone. Laitettiin se mun ja sen Manun paidat sinne pesukoneeseen. Onnkes ne lähti pois! Sit kotona siivoiltiin. Ja lähettiin sit sinne Iltamiin :) Siel me jonotettiin varmaan reilu puoltuntia! Sit juttelin vaa kavereitten kanssa. Ja heti ku pääsin sinne saliin, ni alko soida Cheekin Sokka Irti! <<333 Jei! Kävin kans kauhukäytävässä kaks kertaa ja Dyne piirti mulle sydämen käteen. Sit ostin mokkapalan, limupullon, poppareita jne.. Heidi osti mulle suklaapatukan :) Ja sit kotona siivosin viel loppuun.. En jaksanu illal enää avaa konetta, ku väsytti ihan sikana ja jalat oli kipeet  :(( Tästä päivästä tulee viellä erillinen postaus huomenna.. ja samassa postauksessa kerron sit kait huomisestakin. Ainiiainii ainii!! En kerrokkaan viel lahjoi, mitä sain, mutta yhen kerron! Ennen ku me lähettiin iltamiin, ni iskä ku tuli töistö... Sit äiti huuti, et tuu tänne ja silmät kii... IIIIK!!! Sain uuden kameran <33 Canon EOS 450D Sellanen ihanainen! Sillä sitten napsin niitä kuvia täsrälähtien ja huomenna tulee ekat! Aamulla oli sellanen tunne, ku sain vaan sen DVD:n et saatan ehkä saada sen kameran ku iskä tulee.. Tai sit en.. Ristiriitainen tunne... No mut humenna uusi postaus!

Heräsi kyllä pieni kysymys: Jaksaako kukaan lukea näitä mun postauksi?? Itsekkin olen huomannut, että niisät on tullut todella pitkiä.. Jos joskus tulisi vähän lyhyempiä vaihteeksi, mutta on niin paljon kerrottavaa...



1 kommentti: