3/07/2013

#136 :)))

Tota.. toi otsikko?

En olekkaan taaskaan postannut mitään piiiiiiiiiiiitkiin aikoihin! Ei vain ole yksinkertaisesti ollut yhtikäs mitään, minkä takia viitsisi postata. Nyt kuitenkin ajattelin.
   ~Ihana ilma tuolla ulkona nytten :) Arinko paistaa kivasi, mut inhottava tuuli käy :( Eilen oli ihan järkyttävä lumimyräkkä! Sairas tuuli!
   No heh heh!



Nyt kattelen samalla ikkunasta ulos ja siellä on paaaljon lintuja lintulaudan juuressa! ihan ku jossain muurahaispesässä. Ja älkää järkyttykö tosta alusta! Eli nyt vielä vikan kerran kopsatkaa se uus osoite tuolta SORII!! postauksesta, koska vaihan sen osotteen tänään!

Koulussa oli tänään ja tiistaina ALLU- testit. Ne oli sellasii luetunymmärtämisii. Tiistaina oli kaks ja tänään oli kaks. Ja sit Juho yhel välkällä rupes jahtaa mua :D? Vedin siltä pipon, ku mentiin ulos ja se kulki mun edellä, mut se pipo ei tippunu sen päästä. Sit se lähti jahtaa mua ja vei mun lapasen. LOL :DD! Ja sit yritin kostaa heittämällä sitä pallolla, mut se meni huti. Ja sit se vaa lähti seuraan mua, en tiiä miks. Anoin sille lumipesun, ku se ei lopettanu. Ja siis anteeks ihan hirveesti tää postaus. Tää on ihan järkyttävä! Miks nyt on tällänen "ei tapahdu mitään" aika?? Mutta ens viikolla on postattavaa! :D Mulla on meinaan synttärit 15. päivä :) Mutta päivän pilaa se kun kutosilla on juuust sillon terkkaritarkastus -.- Pidän synttärit kuitenki lauantaina, mutta tänään rupeen kirjottelee kutsuja. En kutsu ku 4 ihmistä. 2 meijän koulus ja 2 k´muualt ;) Ja sunnuntaina taitaapi tulla kummit yms. Ja huomenna aattelin kuvaa uuden My Dayn, ku se ei jostain syystä suostunu tallentaa sitä muokattua, ja siit on jo niiin pitkä aika..

Heh! Vähän otin kuvia Tatun kanssa

Eli kunnon postauksia luvassa viiknloppuna& sen jälkeisellä viikolla!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti