1/20/2013

#113 Sunnuntai... :)

Tänäänpä en ole tehnyt kovin erikoisia juttuja. Eilen katottiin äitin kanssa Da Vinci -Koodi. Se kestikin pidempään, mitä luultiin. Oltiin nukkumassa jtn. puol yks.. Taas.. Joillekkin varmaan aika aikasin ja joillekkin varmaan kauheen myöhään.. Yleensä meen ennen 12 nukkuu. Alkaa aina väsyttää.. No kuitenkin.

Aamulla käytiin äitin kanssa hakemassa lehti maantien varresta. Mä olin potkurilla ja äiti käveli. Tatu oli ofc mukana. Sen takki aukes koko ajan. Ja sit ku mä otin sen lehden ja laitoin sen potkurin kyytii, ni se tippu koko ajan -.- alko raivostuttaa se! Ja sillon ku mentiin, ni potkuri tökkäs johonki hiekkaan ja mä lensin sen yli varmaan aika hienosti ;)
Noo kuitenki. Elien tehtiin pizzaa ja söin päiväl lopun mun pizzasta. Sitten jouduttiin taas sinne puumettään. Sielläkin aikaa meni n. 3-4 tuntii.. Ei kiva -.-

Vähän jälkeen neljän miä ja juho lähettiin luistelee. Se oli hauskaa ku oli lunta satanu vähän(n. puol senttiä) ja se oli aurattu ennen sitä, ni kivasti näky jäljet ku luisteli. :)) siel me viihyttiin n. tunti. Kotona syötiin ja käytiin kans saunas. Pelasin ellin kanssa kans jossain vaiheess  jtn. lautapelei. Tuleeko teille ikinä sellasia ihme ajatuksia, et sit siitä ajatuksesta tulee mieleen joku toinen juttu??? 0.o? Oon mahti selittäjä.. Täs esimerkki: nyt mulle tulee ekana mieleen blogi. Siitä tulee mieleen valokuvat --> iskä--> puumettä--> uuni--> lamppu--> yö--> elokuva--> kesä--> leiri... Jne. Mut siis tajusitteko mitä tarkotan. En kyl tiiä yhtään, miten noi liittyy toisiinsa? Ne tuli vaan ekana mieleen edellisestä sanasta.. Joskus mä päädyn samaan sanaan, mistä aloti: leiri--> talli--> blogi. Mut nii.. Tuli vaan mieleen tollaen, mitä välil mulle sattuu.. Enkö ooki ihan hullu? Välil mulle kyl tulee sellanen tunne et, ku jotain tapahtuu, ni välil tuntuu et se on tapahtunu aika semminki.. Toi tulee mulle aika usein.. En osaa kyl paremmin selittää, jos joku ei ymmärtäny tolleen.. Hmm.. Taas tulee tällasia ihme ajatuksia blogiin... Eipä tässä muuta tältä päuvältä. Huomenna taas kouluun.. Tähän loppuun viel kuvii, mitä oon eilen ja tänään ottanu. Huom! Kirjotin tän postauksen kännykäl, joten en osaa/saa laitettuu kuvatekstei niihin kuviin. Laitan ne tähän alkuun! Ja sori laatu jossain kuvis..
1. Kuva: vesihana :)
2. Kuva: pizza uunissa.. Kokeiltiin tuvan uunia söhköuunin sijaan. Äiti onnistukin levittelee mun pizzan täytteet uunin pohjalle..
3. Kuva: tatu<3
4. 5. & 6. Kuva: luistelusta. Vikana cheek- teksti <3
7. Kuva: lehti kranssista.. Varmaankin teko ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti