1/12/2013

#106 Last Weekend ft. Heidi, now ft. Sanna

Wiikonloppu on mennyt jotenkin aika hitaast ? 0_o
No kuitenkin otsikko kertoo aika paljon.

  Koulussa;
Oli aika kiva päivä  ;B  (joo ja tosi upeet hymärit mulla)
Eka tunti oli kuvista, jossa me tehtiin sellanen revontulityö loppuun.
siin piti eka vaa värittää paperi täyteen "revontulia"  Sit siihen laitettiin narut ja laitettiin astiaan, johon laskettiin vettä. Sitten ne vietiin ulos jäätymään.. Odotan innolla, minkälaisia niistä tulee 8D
Tokalla tunnilla oli taas hiihtoa -.- Tällä kertaa mäenlaskua. Sit me vaan Sananan kanssa lähettii hiihtää.. Mut ihan kiva, ku latu oli peittyny ja jouduttiin hiihtää umpihanges 0.o
Kolmas tunti oli ylliä... again book..
Vika tunti oli O.T.A ja ssai kertoo vitsejä :) Aika hauskoja oli ;)
    Koulun jälkeen mä lähin kauheen muuttokuorman kanssa. No ei vaiska ;)
Ekana Sannan luona me vaan juteltiin jotain typerää.. sit mentiin ulos.. kuvattiin ja hypittiin ojaan. Polveen asti lunta! Ja ofc juostiin pellon vierest alas. Mun nilkat oli ihan jäässä ku tultiin sisälle.
Mut sitten me vaan leikittiin pehmoil jotain tosi randomii. Ja tehtiin kaikkee toisillemme sokkoina ;)
Ku ei keksitty mitään tekemist ni mentiin kattoo Vain Elämää Duetto-päivä. ♫♥
Hmmm... Mitähän me sitten tehtiin... Nyt oon siis meijän pöytäkoneel, ku läppäri on varattu. Nyt pystyy laittaa näit tällasii ♥ Jossain vaiheessa illasta, me katottiin Lumikki ja Metsästäjä ♥ hyvä elokuva (y) ja kakkasin kynnet Sannalle.
    Tänään kuitenki herättiin n. ysilt. Juteltiin... Jossain vaihees mentiin ulos. Käytiin kävelee.. alus oltiin kävelty yks mäki ylös, ni sen jälkeen lähettiinki vaa takas hakee potkuri.. Ja sillä laskettiin mäkee!! Scary ;B
Muuten ollaan vaan mietitty mitä tehään ja oltu tekemättä mitään! Katottiin _Vain elämää Katrin päivä. Ei kokonaan kuiteskaa.. Ja Helmiä ja Sikojakin katottiin, mut ei ihan loppuun.. viien aikaan olin koton. Nyt oon kuunnellu Vain Elämää- levyä ja ollu koneel.. en viitti laittaa mitään vanhoi kuvii tähän enää, joten tää jää nyt tällaseks. oon nii laiska, etten jaksa kännyst siirtää mitään kuvii koneelle nyt...
Toivottavasti illal katotaan Madagascar 3! Se on ihan älyttömän hyvä elokuva! Käytiin kattoo se sillon joskus (ku se oli elokuvateatteris) 3D:nä. Nyt lainasin sen Sannalt.
illal mun piti viel käyttää Tatu lenkil. Sille tyli vähän kylmä ja se pyrki syliin. En voinu oikein kantaa sitä, ku olin potkurilla. Laitoin sen siihen potkurin kyytiin istumaan. Siinä se istu koko loppu matkan kotiin ♥ ihana<33..Jotain mul kyl vielä oli.. taas unohin sen! Just oli mieles, ku tulin lisää tänne tän Tatu.jutun..
enempää kirjotettavaa ne keksi, mutta onhan tässäkin nyt jotain.. Uusi banneri pitäis väsätä.. Kuhan pääsen läppärille.. Broidi kattoo siit nyt jtn. Minecraft videoit.. En tajuu miten se jaksaa niit kattoo..
Tai jos joku olisi innokas tekemään mulle jonkinlaisen bannerin :)


♥;llä Iida

2 kommenttia: