1/16/2013

#110 no moi XD

Aattelin sittenki kirjottaa blogin tänään, nyt kun sain sen kännykkäänkin toimimaan. Nyt oon siis autossa Juvalta tulossa. Ja nenä on ihan sairaan kipee :c

Tänään kuitenkin oon ollu välkillä kukkulan kingii.. Ekalla välkällä.. Siis siinä ennen ekaa.tuntii yks tyyppi työns mut vuorelt silleen et löin naaman yhen toisen tyypin päähän ku käänsin päätä. Ai vit*u! Nenähän se siihen osui :c kauhee rasahus kuulu.. Tai ainakin ite kuulin. Eikä tullu ees verta nenästä. Mulla on näköjään on vahvat verisuonet..  Muuten on päivä mennyt suht normaalisti. Paitsi no välillä alko ärsyttää ihan sikana. Kotona en kerinny paljoo muuta tekee, ku piti lähtee sinne pianoon. Mummo olikin kotona, eli se vei meijät. Ei tarvinnu mennä linikal. Nyt siis ollaan kotiin menossa.. Jatkan illal tätä viel..

Tää nyt meni vähän hassusti, kun kirjottelin tota alkuu autos.. Tulin siis tossa vähän jälkeen puol ysin ja niin pois päin ;-) olin siis latinos. Siellä tanssittiin vähän kaikkee.. Äsken kävin suihkus ja leikin siellä tsunamia XD oon fiksu. Eli siis eka oli tavallista. Sit kun sammutin hanan ni "meri" vetäty. Ja sit kun taas avasin hanan ni tsunami iski! Hahaa :DD Äsken venyttelin vähän kans.. Mulla kun lihakset jumettuu tosi nopeesti o.O'
Eipä tässä muuta.. Kaikkia kyllä varmaan kiinnostaa nää mun leikit c; CX

Moik

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti