1/14/2013

#108 Norm Day

Tänään on ollut ihan normaali koulupäivä... Ainankin mulle.
Siis eilinen postaus jäi vähän kesken.. tänäänkin sen vaan äkkiä julkasin tossa..
Mut siis eilen käytiin siin neljän aikaan luistelee meijän koulul. Ekaa kertaa tänä talvena ainakin mä kävin.. Pari tuntia siellä viihdyttiin. Ennätysaika mulle, koska mulla aina jäätyy varpaat puolen tunnin sisällä.. Ihmettelen edelleen, miten ne eivät jäätyneet.. Ei se kyllä siitä voi johtua, että mulla oli villasukka, sillä viime vuonnkakin mulla oli, mut jääty silti... Muuten illalla puhelimella pläräsin ja tein instagrammiin tilin. Postauksen lopussa on sitten käyttäjänimi, jos joku haluaa rueta seuraamaan.
     Aattelin et tästä tulis vähän pidempi postaus, jos kertoisin vähän tarkemmin tästä päivästä.
Aamulla taas heräsin 10 vaille seittemnä ku on niin äänekäs herätys. Sammutin sen sitte, ja taisin nukahtaa uusiks. Havahduin n. 10 yli seittemän, et apua! Mutta hyvin onneks kerkesin.
Taksin odotuksella tuli kylmä :T Enkä kuunnellu musaa taxiskaa, ku akkuu oli jäljel n. 20% :/
     Koulussa meil oli eka tunti jtn. yrityskylä hommelii. toka tunti oli ylliä. Pitää vähä viel lukee tohon Euroopan valtoit kokeeseen.. siin pitää osaa 45 euroopan valtiota :/ Uh.. En kyl muista jtn. vajaa 10:tä.
No hyvähän sekin :) jos puoletki osaa ni siitä tulee 6½
   Välikllä me oltiin kukkulan kunkkua, nyt kun on vihdoin kukkula ilmestynyt sinne kentän laidalle.
Kolmas tunti meillä oli taas sitä yrityskylä koulutusta. 7 minaa mentiin yliajalle!
Tänään muuten vaihettiin pulpetti järjestystä. Silleen ihan kiva, mut silleen taas ei. Meillä on niinkun kolmen syhmät, mitä vaihellaan joka päivä. Kivaa, kun välillä voidaan järjestys vaihtaa :))
Enkun ja ussan tunnit meni ihan normaalisti, paitsi et enkunope teki ihan kakkapäätöksen -.- Me ollaan joka maanantai (siis nyt 6.lk:lla) sellasen pyöreen pöydän luona, ja vitoset pulpeteil, ja keskiviikkosin toisin päin. Ni nyt me ollaan koko ajan taas niil pulpeteil! Me ollaan oltu aina sillä puolella, missä on ne pulpetit! Aina 3. lk:lta asti! Ihan perseestä -.-
  Koulun jälkeen oli 4H. Siellä me leivottiin sellasia karkkeja. Ihan hyvii oli. Ja liikkasalissa leikittiin kans jotain. Kotona mä kävin eka käyttää Tatun. Sillä oli taas vauhti päällä! olin puoles välis peltoaukeeta, kun se oli jo toisella puolella. Potkurilla tietty, pääs nopeemmin ;) Ja sit Tatu teki kakatki keskelle tietä? 0.o?
Kotian tullessa se sai ihme vainun. Se vaa hyökkäs lumeen ja alko kaivaa. Sain pikku pätkän videotakin siitä. Sen aattelin laittaa tonne loppuun. Samoin kun muutamia kuvia, jotka nyt vihdoin ja viimein jaksoin tänne koneelle siirtää. Pitää viel vähän niitä muokkailla. Tänään tuli muuten Pollux :) Eli siis Penny Girl, mutta mulle aina Pollux. Niistä, mitä siitä tuli, ni laitan kans kuvat loppuun. En oo muuta kerenny tekee, ku niin nopeesti se kello taas kiitää.. Illalla alkaa taas Salkkarit.. ja Ypäjä tulee samaan aikaan :(( vähän huonosti ajotettu musta.. Toinen pitää ottaa tallennukseen ja kattoo myöhemmin. Otan ton bannerin nyt pois, kun en jaksa sitä enää.. Kattoo nyt, et jaksaisinko sen bannerin nopee väsätä.. Mut sanon et siinä olis varmaan neljä kuvaa tohon tyyliin tossa.. Tai sit PicMonkeyssa teen jonkinlaisen..
Ja on aina ihana, kun huomaa että olette laittaneetpostausten loppuun luin ja tykkään :) ja on kiva noita kommenttejakin lueskella.. Vaikka kaikkihan ne tähän asti on melkeinpä ollu positiivisia :)Ja eihän niitä ole kuin siellä täällä.. Samoin on kans kiva huomata, jos on tullut uusia lukijoita ja blogiin liittyneitä :)Niitä kyllä kaipaisinki.

Tulihan tätä tekstiä jonkin verran, kun välillä ärsyttää, ku tulee niin lyhkäsiä postauksia.. toisinaan tulee taas kauheen pitkiä..

Tässä on se video:


Musiikkina toimii jälleen Angry Birds. Musta ainankaa toi ei sovi tohon, mut en nyt jaksa parempaakaan tehä.. Mutta tylsempi se on ilman mitään musiikkia!
No nyt on kuvien vuoro :)
PicMonkeyllä muokkasin vähän joitain.. En oo kyl mikään mestari sitä käyttämään..

hmm. kumpaakohan on muokattu? Yritin saada tota tekstiä paremmin esiin.. ja tuli siitä aika hauska ;) 
Tässä on tälläsiä talvikuvia :)

Mun koru.. Ei ihan sellanen kuva, mitä yritin..

Ja Pollux :)



Nonni.. Siinä oli :)

Tälleenhän voisin rueta näitä kuvia laittamaan, kun mulla niitä yleensä on niin paljon..


Oon siis Instagramissa iitu_3
Ja twitterissä X_Iida_X


~Iida :-B


2 kommenttia:

  1. Mite saat tosta hiiren jutskasta tollase? O.O niinku erilaise tänne blgii? ;D Kerro, kommentoimalla mun blogii johonki tekstii ;) mie oon jo _KAUA_ halunnu tietää! ;____;

    VastaaPoista