1/10/2013

#105 My week

On taas viikko hurahtanut nopeasti. Postaillakkaan ei ole kunnolla ehtinyt..tai no en ole ollenkaan ehtinyt.
Maanantaista en taaskaan muista mitään -.-' Tiistaista mulle jäi vaan mieleen äikkä, jossa meillä oli jotain posessiivi suffeksi juttuja (nimi jäi päähän) Ja kässä, jossa päästin viikon luontoäänen. Enempää en kerro siitä, sillä saatte käydä itse lukemassa sen TÄÄLTÄ.
Keskiviikkona.. Ai nii meillä on liikassa hiihtoo  J: 
Mutta keskiviikkona... Koulusta en löpise muuta, kun että. Vikalla välkällä oltiin ''sokkohippaa''
No okei.. Ei se oikeestaan ollu mitään hippaa.. Kulettiin vaan sokkona kentän päädyssä. (ja välkällä oli vaan 5-6 lk(pitkä päivä)ja meit oli 6-.-')
Kuitenki. Yhessä vaiheessa joku ja sattumalta tiedän kyllä kuka tönäs mut silleen et kaaduin. Sit melkein kaikki kaatu mun päälle. Se ihana tunne olla kasan alimmaisena :F
Kuljen taas hitaalla ja huomasin just että noista hymäreistä( J: ja :F, jotka keksin vaa nopee) tulee JF ;)
Noo mut kuitenki.. Palataan keskiviikkoon. Mulla oli taas kerran piano, mut ennen sitä kävin ostaa mulle ja Sannalle mässyä wiikonlopuks :)
Tänään saatiin koulus karkkii :)) Musiikissa me vaan mentiin minä, Sanna ja Sini saliin, ku piti harjotella nokkiksellla yks biisi, mut me vaan juteltiin siel.
Sit keksittiin Sannan kaa yks juttu.
Tänään oon vaan siivonnu ..joo kaikkii kiinnostaa.. Pakkaillu, ja pitäs koneelki tehä kaikkee..
Aattelin et tästä tulis pitkä postaus, mut ei näköjään :(( oon näköjään unohtanu paljon..
Yhyy harmittaa itteenikin..
No lisään tähän tai teen erillisen postauksen jos tulee mieleen jotain..

V***u oikeesti ärsyttää ku en muista ;((((


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti