1/26/2013

#115 ...

Niinkun näkyy, en keksi minkäänlaista otsikkoa! Viimeksi taisin postata tossa tiistaina. Keskiviikko oli kyllä kans ihan normaali. Ussan tunnilla me vaan katottiin yks elokuva. Kaikki vaa nauro, ku siinä yks apina käveli. Ja kuviksessa me tehtiin sellasia kasvvokuvajuttuja. Otettiin lehdestä jonkun tyypin kasvokuva ja leikattiin se kahtia. Sitten se liimattiin paperiin ja piirrettiin ite toinen puoli. Se oli ihan hausaka.
  Torstaina ei ollu taaskaan mitään erikoista... Hei muuten! Unohin viime postauksessa kertoo, et laitoin maanantaina taululle väärän päivämäärän! Oli siis 21.1.2013 ja mä laitoin 21.9.2013. En tajunnu ollenkaa, ennenku yks tyyppi huomautti vähän siitä. Se vaa kysy silleen, et onks toi päivämäärä ihan oikein tms. Mä olin silleen joo, mut sitten katoin taululle ja tajusin virheen :3 (Y) Joo no mutta.. Kotonakin on ollut ihan normaalia. Torstaina yritin kuvata niitä videoita vähän huonolla lopputuloksella. Mielestäni mun ääni kuulostaa kauheen tunkkaselta (okei ehkä se onkin) ja tälleen, ja sit en keksiny oikein mitään sanottavaa. Joten varmaankin julkasematta jää. Eilen sen sijaan siivouksen jälkeen innostuin videoimaan samalla kun leikin Tatun kanssa. Mun pitää vielä kattoo se ja vähän muokkailla. Tiedättekö muuten te mitään ohjelmaa, jolla saa noita videoita muokkailtua paremmin. Muuta kun se Windows live elokuvatyökalu? ja sellasia, millä saa poistettua jonkun tietyn kohdan keskeltä videota?? ja esim. tehä sellasia remixejä ja ja silleen et saa sen videon niinku toistaa vähän aikaa sitä samaa kohtaa??0.o tällänen tietämätön amatööri kysyy.. Olis tosi kiva, jos auttasitte! Pienikin apu, tai vinkki on hyödyksi. Tai jos sillä Windows Live elokuvatyökalulla saa jotenki noita mitä aikasemmin mainitsi.. En kyl oo viel tajunnu jos saa.. Ja vielä yks kysymys. Millä ohjelmilla yleensä muokkaatte kuvanne? Mä olen muokannut PicMonkeylla.. Mutta siinä on nykyään niin paljon maksullisia juttuja, joita tarvitsisin myös...
  Palataampa takaisin Perjantaihin. Eka tunti oli meillä se sellanen yllin euroopan valtiot koe. Muistin kaikki, ainanki melkein.. En oo sit kyllä ihan varma, kirjotinko ne oikein.  Mut joo.. Toka tunti oli kuvista. Me tehtiin jotain raaputuspaperi juttua? Se oli kyl musta aika hauskaa. Siinä piti sellasella ihme kynällä (en osaa sanoo, minkälainen, mut siis siinä päässä oli sellanna teräjuttu) Sillä tavallaan raaputettiin jonkinlainen kuvio mustaan paperiin. Mä tein sellasen hevosen ja reunoille kukkaköynnöksiä. Eka aattelin tehä vaan hevosen pään ja se onnistukin testipaperiin. Mutta siihen oikeeseen työhön siitä päästeä tuli liian pieni :( Se paperi oli n. A4 kokonen. Ja sen kuvan piti peittää melkein koko paperi. No siis sen piti täyttää koko paperi, et ei mitään kauheen pietä sinne keskelle. No  siitä mun hevosen päästä tulikin liian pieni -.-' Sille piti sitten tehä koko vartalo. aattelin et se meni ihan pieleen, mut tuli siitä ihan siedettävä.. Paremmin olis kyllä voinut mennä.. Piirsin sen silleen, et se kattoo taaksepäin, kun se pään asento oli sellanen. Valmiiksi en sitä saanut. Sain napattua kuvan, siitä mun kasvokuvatyöstä. Laitan sen puhelimella tänne kohta, kun oon nyt tässä isolla koneella. josta tulikin mieleen ♥ saan tehtyy noita ♥ Sitten kolmas tunti oli se lenyraati. n. 4 laulua 11 oli muuta kun Cheekkiä ♥ Semmonen Cheek maraton siitä sitten tuli. Cheekin Ohituskaistalla voitti. Mä itse soitin Ei Oikotietä. Vika tunti oli hiihtoa. Me hiihettiin yks lenkki Sannan kanssa, mikä oli painettu siihen pellolle. Semmonen keskikokonen. Sitä ei ollu vielä tänä vuonna ollu, mut se oli viimevuonnakin. Siinä oli yks mäki, josta me Sannan kanssa laskettiin peräkkäin. Sanna katu semmosessa mutkassa, siinä mäessä, ja olin nii lähellä, et väistin suoraan sinne umpihankeen, ja sukset tökkäs & kaaduin. Jos olisi ollut suurempi väli, ni olisin voinu väistää silleen sen ladun puolelle, kun se oli niin leveä. Mut joo.. Sit me laskettiin mäkee. Mä laskin sellasesta missä oli hyppyri (pieni) ja sen mäen alhaalla sellanen kuoppa. Hyppyristä selvisin, mutta kuopassa kaaduin suoraan mahalleen. ja ofc mulla oli puhelin taskussa. Ei menny rikki. Toisellakin kerralla kaaduin heti kuopan jälkeen kyljelleen. Mutta kolmannella kerralla selvisin :D Jee hyvä minä! kolmas kerta toden sanoo. Mä olin muuten kellovastaava, kun mulla oli puhelin, eikä kellään muulla ollu, ees opella. Ja siis ope oli jossain koulutuksessa, ni onkohan se joku koulunkäynnini ohjaaja, joka piti kaikki tunnit. Tässä mun tekstissä saattaa olla aika paljon nyt kirjotusvirheitä, kun kirjotan nii nopeesti, enkä jaksa lukee tätä ;) Nyt en kyllä jaksa muuta kertoa, eikä tässä, kyllä muuta kertomista lekkaan.. paitsi että en pääse sinne heppaleirille ;(((( Mä itken.. Taisin kyllä jo siitä keroa aikasemmin. Tässä tai toisessa blogissa. Ens vikonloppuna on sannna synttärit perjantaina, ja lauantaina me mennään ehkä Mikkeliin kirppiksille ja vähän muuten shoppaa.. Mutta siis tossa ekassa kuvassa on se miun ubee työ ;) ja toinen on, ku vaihoin julisteet. Ja jos luitte tän, ni merkatkaa tohon tekstin jälkeen LUIN! Haluan tietää kuinka moni edes lukee mun höpötyksiä. Ja kommentilla saa laittaa mah. kirjoitusvirheet!

♥:llä Iida

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti