10/12/2013

En oo tyhmä vaan aika laiska, niin taiteilijamaista

Mulla on taas kaikki hyvin  <3 Käytiin tänään Mikkelissä hakemassa se mun puhelin. Nyt se taastoimii! Enää pitää lataa siihen kaikki sovellusket.
  Käytiin sit kans samalla Glitterissä. En siis ostamassa mitään, mut käytiin kysymässä siit mun korusta, mikä viime lauantaina ostettiin, se pöllökoru. Se kun meinaan hajos. Se sen pöllön ruumis vaan tippu, ja se sen pää jäi. Eihän niil ollu enää sitä samaista korua, muuta kun yks kultanen, mut oisin halunnu hopeisen(koksa kultanen ei oikein käy minkään kanssa, koksa mulla on mm. hopeinen rannekoru, hopeinen sormus ja aika monet korviksetki on hopeiset) Ku me ei löydetty kuittia, ni sain kumminki ottaa jonkun saman hintaisen korun silet, mitä se pöllökoru maksoi, eli 8.90. Ostin sit semmosne omenakorun, missä se omena on silleen syöty. Kannattaa siis käydä viemäs takasi se koru, jos se on hajonnu vähän tolleen ku toi mun, et se vaan hajos ilman et mitään repi sitä yms. Ja jos teil on kuitti tallessa, ni saatte rahat takas. 
  Sit käytiin mm. Tiimarissa ja Sinooperissa. tiimarista ei tarttunu mukaan mitään, mut Sinooperista semmonen dream teksti ja vaaleen sininne huivi. Ja Sit käytiin Graanilla kaupassa. ja sielt löyty semmonen neonkeltainen "läpinäkyvä" kauluspaita. 






Ton verran oli whatsappiin viestejä tullu, ennen kun pyysin poistaa ryhmäatä :DD

6 kommenttia:

  1. Mulla sama kun ostin yhden kaulakorun glitteristä, niin se hajos kun otin sitä kaulasta ihan normisti pois :Dd
    Mutta toi omppu-koru on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DD Ja nii on, mut ei ihan yhtä kiva, ku se pöllö :)

      Poista
  2. Ihanat kynnet!!! <3<3
    -heidi

    VastaaPoista
  3. apua, toi omena korunen on ihana :3

    VastaaPoista