9/29/2013

Kun et tiedä tästä mitään, älä pliis päde enempään

Mua vituttaa... Vituttaa ihan helvetisti! Tästä tulee tämmönen angstapostaus, mutta mä uskon, että tunteiden purkaminen auttaisi vähän.
  Ensinnäkin mun tekis mieli heittää puhelin seinään! Se paska tais hajot. Illalla olin vaan instassa puhelimel, mutta siihen tuli koko ajan, kun vähän aikaa siellä oli "Sovellus instagram sammui yllättäen. Pakota sulkeutuminen" <---- tuo juttu. Ja puhelin lagas muutenkin niin kivasti, että aattelin sammuttaa ja käynnistää uudestaan. Sien jälkeen se ei enää lagaa..tai ainankaan tähän asti. Sammutin siis puhelimen ja kun käynnistin uudestaan. Mitäpäs kävi? Se ei suostunut aukeamaa, vaan jumittaa yheen kohtaan. Eikä se myöskään siitä kohdasta sammu, ellei ota akkua irti.
  Jouduin nyt vaihtaa siihen vanhaan nokian puhelimeen, mikä mulla oli. oisko ollu C2. Että kiva.. Ei oo nyt Whatsappia, kikkiä, instaa... Enkä kyllä muista missä kuulokkeetkaan on.. vai heitinkö ne jo pois.. Pitää kokeilla käykö noi samsungin kuulokkeet siihen.. Eli tällä hetkellä toimii vain viesti ja puhelulaitteena.. Nyt joutuu sit muutaman viikon pärjää tolla nokialla, ku se mun samsung menee huoltoon..
  Mua ärsyttää ihan kamalasi! Ja sit kun mä en sitä ees ite rikkonu..

Nii, elikkä jos jotain asiaa ni viestiä vaan, tai soittakaa!

  Just kun kaikki on taas hyvin, ni sit puhelin päättää hajota.
  Tää viikonloppu on menny melkeinpä töitä tehdessä. Eilen mätettiin puita lavoille ja iskä kuskas ne navettaan. Sit tänään tehtiin aurauskepit. Tai niinku karsittiin ne. Sehän tästä ois vielä puuttunutkin, jos oisin kirveellä lyöny jalkaan! Ja ennen sitä me käytiin sienessä. Paljon niitä kyllä tuolla metsässä on. Ja kohta lähdetään vielä todennäköisesti pinoomaan lavalle vielä saunapuita, tai niitä pikku palikoita se lava täyteen.
  Että sellanen viikonloppu. Laitan nyt tähä pari kuvaa piristämään edes vähän tätä postausta.

Minä ja Anni <3

Tein dynelle bannerin: http://justpicturess.blogspot.fi/
alkusyksystä otettu


ja muuten! Huomasitte varmaan, et blogin ulkoasu muuttui ja banneri. Olen itse ihan tyytyväinen tuohon banneriin. Ja vähän vaihtelun vuoksi muokkailen blogia aina silloin tällöin. kyllästyn tosi nopeasti näihin ulkoasuihin. Mutta jos vielä nyt lähiaikoin avaihtuu, niin tulee varmaan aikalailla syksymäinen ulkoasu.


10 kommenttia:

  1. Miulkii on tää sunnuntai ihan hirvee! -.-
    töitä pitää tehhä ulkona--> täyttää joitakii ihme ojia ja yms....

    VastaaPoista
  2. Siihe sun puhelimeeha on voinu tulla vaikka viirus tai jotai... Kiva banneri ja postaus :)

    VastaaPoista
  3. Yäää Iida tee mulle banneri :o :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voin tehä :) Laitatko kuvat jotain kautta, vai otanko blogistas? Ja käykö saman kokoinen, kuin tuo minun? :)

      Poista
    2. Jee :) voin laittaa vaikka facessa :3

      Poista
    3. juu :) Voin alkaa heti tekemään sitä, koska nyt mulla on taas se kausi päällä, että on inspistä vaikka mihin!

      Poista
  4. Osaat tehä hyvin bannereita! :o Ja toivottavasti saat puhelimes toimimaan / uuden puhelimen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) Mä toivon kans et se korjaantus pian tai saisin uuden!

      Poista