9/14/2013

#198 This is us!

Helou! Otsikko tulee siitä, kun käytiinAnninSannin ja Sannan kanssa kattoo sitä 1D leffaa.
  Viikko menny ihan normaalisti. Tiistaina mulla oli ratsastus, josta mulla on nyt tällä kertaa kuviakin! Kiitos Niina, kun otit kuvia :))

Eli mulla oli siis tiistaina se ratsastus. Menin Speedyllä. Ja meillä oli ihan koulutuntui. Melkein koko tunti mentiin perusistunnassa. Eka ihan kenttää ympäri kaviouralla, sit meijät jaettiin kahelle pääty-ympyrälle, jossa ravattiin perusistunnassa ja taivuteltiin. Sit tais olla avotaivutusta ja sen jälkeen toinen pitkäsivu laukattiin. Välillä avotaivutus meni ihan nappiin, mjutta ei joka kerta, kun Speedy ei malttanut millään keskittyä siihen. Laukkakin nousi ihan hyvin, mutta ei kuitenkaa yhtä hyvin kuin viimeksi. Sit lopuks taas ravattiin perusistunnassa. Seuraava tunti mulla on ens tiistaina ja pyysin siitä estetuntia ja varasin Speedyn. Haluan taas kokeilla sitä esteellä, niinku viime vuonna hyppäsinki sillä vähän. Pitää taas saada joku kuvaamaan sinne, koska siit olis kiva saada kuvia.
  Oon muutes huomannu, et mun kunto on noussu jonkin verran. Mun kuntohan laski kesälomalla aika paljon, ja nyt kun alotin taas vähän enenn koulun alkua lenkkeilyn, ni ei jaksanu juosta sitä meidän suopätkääkään kuin puoleen väliin, joka tais olla joku 200 m. Nyt jaksan jo ainankin puolet lenkistä hölkätä puteek ja varmaan enemmänkin. Toissa päivänä, kun kävin äitin kanssa lenkillä, ni juoksin sen n. 2,5 km 14 minuutissa. Tosin menin aika hidasta hölkkää. Mut kyllä se kunto nousee! Muutaman viikon päästä jaksan varmaan koko 5 km hölkätä putkeen.
  Se leffa oli muuten ihan hyvä. Sain kans kuvani kamerakerhon sivuille kuukaudeks. Voitin sen äänestyksen. Jei! c: Jäin tähän kirjottelee. Sanni ja Anni tulee meille tänään yöks ja Sanna päiväseltään. Viikonlopusta tulee eri postaua joko sunnuntaina lakuviikosta.

(c) Niina
(c) Niina
(c) Niina
(c) Niina
(c) Niina
(c) Niina
(c) Niina
Mun ilmeet on kaikki sit ihan 10+
moi
Täs on viel se kuva, minkä sain sinne kamerakerhon sivuille.


Ja sit kaks muuta kuvaa.


5 kommenttia: