9/07/2013

#197 Rimmaan itsestäni, kun en mä suakaan tunne

200. postaus lähenee koko ajan. Olen jo päättänyt, että 200. postaukseen lopetan postuasten numeroinnit. Videoita yrittelen tässä edelleen latailla tänne, mutta tuntuu ihan toivottomalta.. Tubeenkaan en niitä vältäämättä haluaisi laittaa.. et ne olis vaan blogissa..
  Mutta niin.. Vikko on taas vierähtänyt. Ja meil oli tänään koulupäivä.. aivan oikein luitte, tänään lauantaina. Aamusta tuntu ihan maanantailta, mut nyt ihan perjantailat. Päivät ihan sekaisin taas. Ja olin muutenki perjantaina ihan sekaisin. Kässän tunnilla kaaduin tuolilla... en toki keikkunut yhtään. Mitä tästä opimme? Älä keiku tuolilla MITENKÄÄN! koska keikuin silleen eteenpäin. Saatiin ne ihme pussit. Sit ruokailussa meinasin mättää ruokaa ihan vaan tarjottimelle. Keittäjä vaan sano, et otappas se lautanen. olin sit silleen jooo... Ja taisin muuttu vähän punasekski. Kaverit siinä vieressä sit tietysti nauro. Eipä kyllä ollut eka kerta, kun mienasin jättää vähemmän tiskiä keittäjille.
  Tänään me kahella ekalla tunilla luettiin semmonen novelli ja sit piti kirjottaa siihen loppu ja näytellä se 4 hengen ryhmässä. Sit seuraavat 2 tuntia piti suunnitella joku yritys. Ja kahella vikalla meillä oli eka jotain liikuntajuttua. Lähinnä seuraa johtajaa. ja sit mentiin kattoo pesismatsia lukio vs. ylä-aste. En oo ihan varma, kumpi voitti. Löytin tänään kans maasta vitosen setelin. Jei :) sit tulin kotiin ja tässä sitää kirjottelen.
 En oo nyt ottanut mitään kuvia.

Niijoo.. Meinaan taas unohtaa kirjottaa RATSASTUKSESTA.
  Eli torstaina oli tunti menin Speedyllä. Tosi hyvin meni taas. Ekaks ravattiin kenttää ympäri keventäen ja sit hetki perusistunnassa. Sen jälkeen meijät jaettiin kahdelle pääty-ympyrälle. Ympyrällä kans ravattiin perusistunnassa. Sit nostettiin laukkoja. Silleen et puoleenväliin pitkää sivua ravattiin, siirryttiin käytiin ja valmisteltiin laukkaa. Toinen pitkä sivu laukattiin ja sit lyhyelle sivulle sai laukata pääty-ympyrän. Sit taas ravattiin puoleen väliin pitkää sivua. Lopussa ravattiin kevyessäistunnassa.
  Mun pitäs saada joku kuvaamaan välillä tota mun tuntia. Pitää ottaa kamera tiistaina mukaan, jos siel olis joku, joka vois ottaa kuvia. Mulla on nyt siis tiistaina tunti.


3 kommenttia:

  1. Mä voisin joskus kuvata sun tuntii jos mulla ei oo samana päivänä.. Ja ylä-aste voitti (: jaja rikoit luokan sääntöjä! Aijaijai XD
    -Heidiii

    VastaaPoista
  2. Mooi Iida! xD en tuu tämnöä tallille

    VastaaPoista