9/27/2013

Mä oon mitä oon en mitään muut olekkaan, tuun sellaisena kuin olen tai en tuu ollenkaan

On taas viikko vierähtänyt hurna nopeasti! piti alkuviikosta postata jo, mutta se venyi tänne asti, koska en kerennyt avaamaan konetta.
  Viikko sujunut ihan perus hyvin. Mulle iski enterorokko. Kurkku kipee alkuviikosta, mutta nyt ei enää onneks juuri ollenkaan. Maannatiana käytiin ostaa mulle uusi puuteri, koska vanha loppui ja mukana tarttui myös valkoinen kynsilakka, joka oli kyllä myöskin loppu.



Tiistaina tai keskiviikkona hävitin luokkasormuksen. En yllätys yllätys muitsa juurikaan mitään. Torstaina mulla oli aika laajat mieliala vaihtelut. Koulussa toka vikalla ja vikalla välkällä mua vain nauratti koko ajan joka aisa. Kotiin päästyäni alkoi vituttaa. Joka ikinen asia vitutti. Mm. Huoneessa ei toiminut patteri. Ei tullut lämmintä, koska ei ollut kierrot päällä ja kierrto ei ollu päällä, koska sillon ei oltu lämmitetty taloa. Nukuin siis vierashuoneessa, koska omassa huoneessa vain 12 astetta lämmintä! Ja kun vihdoin kierrot saatiin päälle, niin eihän se patteri lämmennyt, kun siinä oli joku venttiili tukossa tai jotain. ja kaiken kukkuraksi en vieläkään löytänyt sitä sormusta.
  Kävin äitin kanssa lenkillä. Ja sen jälkeen vitutti vielä entistä enemmän. Illalla sitten Salkkareitten jälkeen ei tuntunut oikein miltään. Myöhemmin alkoi patteri toimia ja lämpö nousi huoneessani. Halusin ottaa jostain jutusta kuvan ja otin kmaeran sohvaltani. Ja kappas sormus oli kameran alla. Kaikki kääntyi sitten parhain päin.
  Musta tuntuu, että multa on mennyt maku bloggaamiseen blogini ulkoasun takia. Banneria pitäisi fiksata tai tehdä kokonaan uusi, haluaisin tekstien otsikot keskitetyksi, mutta se koodijuttu ei suostu toimimaan, kuvia pitäisi muokkailla, mutta en meinaa ikinä saada sitä aikaiseksi. Ja kun en vielä oikein osaa edes käyttää kunnolla noita muokkausohjelmia kuin Picmonkeyta. Koneelta kyllä löytyy Photoshop, Gimp, Picasa, Pizap, iPiccy, Befunky.. ja sitten olis se flickr, mutta sitä en kyllä osaa alkuunkaan käyttää! Pitäsi saada joku neuvomaan vähän sen käyttöä.. Samoin photoshopin..

Instagram     <----  Seuratkaa instagramissa, nimi on iitu_3

6 kommenttia:

  1. Osaan käyttää pizappii, ipiccyä ja flickriä, voin neuvoo sua jossain vaiheessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kiitti! Ois kiva, ku joku neuvois ees vähän jäljille noissa! Kiitti Roosaa! :))

      Poista
  2. Kiva postaus ja mullakaan ei toimi se koodijuttu!:o

    VastaaPoista
  3. Mun huoneessa ei oo ees lämmityksiä, ei oo koskaa ollukaa :-D Mun mielestä toi banneri on oikein kiva! Ja mulla on muute tota samaa puuteria & paranemisia sulle!

    VastaaPoista