9/03/2013

# 196 We gonna let it burn



Mä vihdoin sain sen tehtyä! Nimittäin sen vastausvideo-hommlein ja haaste-hommelin. Molemmat on kuvattu ja muokattu ja valmiina julkaistavaksi. Ne luultavasti karkottaa lukijat pois, mutta kun ne olen silloin luvannut... niin ne nyt sitten tule.. Olen niin huono tekemään noita videoita, enkä siedä itseäni niissä. Monta kertaa mietin näidenkin kanssa, mutta.. nii.. ne nyt tulee tänne.
  Viikonloppu meni jälleen tosi nopeasti. Lauantaina oltiin kotona, mutta sunnuntaina käytiin Rantasalmella. Käytiin mm. mun kummien luona. Leikittiin sit Maijun kanssa siin. Mm hypittiin trampal, oltiin käpysotaa ja etittiin tammenterhoja.
  Maanantain ihan perus. Ja tänään jäin koulun jälkeen kylälle Dynen kanssa. oltiin suurin osa ajasta(tunnista) ala-asteen pihassa. jueltiin kaikkea mukavaa siellä kiipelytelineen putkessa, ja sit kun jotain pikkulapsia tuli, ni mentiin istuu rengaskeinuihin. sit kun äitilt loppu työt, ni käytiin Agrissa. Lähinnä ostaa mulle uus kypärä, mut sit sain kans sellasen hupparin.
   Oon huomannu, et mulla on tullu polvet tosi kipeiks. Joko sen vanhuus nyt jo tulee? Mullahan siis menee aina välillä polvet lukkoon silleen, et ne pitää tavallaan "avata" naksauttamalla, joka tapahtuu polvea koukistamalla ja ojentamalla. sitä kun muutaman kerran koukistaa ja ojenta, ni sit siel naksahtaa joku ja sit ei oo enää polvi "lukossa" Samoin, jos menee kyykkyyn, ni kauhee pauke kuuluu polvista. Nyt on sit tullu silleen, et esim. sillon ku linja-autossa menee kouluun, ni ei voi pitää jalkoja samassa asennossa koko matkaa(eli siis sellasessa kulmassa, kun yleensä aina istuu) koska polia alkaa särkemään. Sama on, et ei pysty menemään kyykkyyn enää oikeetsaan. Tai ei pääse, koska polvia alkaa särkemään ihan jumalattomasti! En tiiä, et voisko toi Piimakx jotenki vaikuttaa siihen. Et se polvien kipeytyminen johtuiski siitä? Koska aloin meinaan syömään sitä, ettei polvet naksuis niin paljoo.. Mun.. äitin täti sano, et silläki naksu nuorena luut paljon, ni sit ku se söis tiä, ni se autto... Ite en oo ainankaan huomannu mitään.. muuta kun sen polvien kipeytymisen.
  Selittelen tässä vaivojani, vaikka ketään tuskin kiinnostaa, mutta jos joku osais kertoo jotain apua näihin mun polviin, ni olis kyl kiva. Mun on meinaan pakko rueta tekee jotain tälle asialle, koska en pysty tekemään paljoo mitään. Pitää varmaan jollekkin fysioterapeutille(?mikä lie) soittaa ja kysyy..









Hupparista en saaanut järkevää kuvaa, joten siitä ei nyt ole sitä kuvaa.

             /// Vastausvideota & haastetta en saa nyt laitettua tähän, koska blogger ei suostu lataamaan niitä nyt!

4 kommenttia:

  1. Mulla on ihan sama juttu et ainaku meen esim. kyykkyyn ni kuuluu hirvee pauke ... Pitäs kysyy joltai terkkarilta et mikä mättää ...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei. Miä oon kans miettiny, mistä se kauhee rutina johtuu, mutta vois olla et on kuivat nivelet tai jotain.. mun..siis äitin täti ainanki sano jotain sinnepäin. Kukapas muuten kommentin jätti? ;)

      Poista
  2. Äwäwää! :3 Noi sun kynnet! Ne on nii söpöt! :3 Mut joo nätti oot! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki kyl tykkäsin noista kynsistä c: Ja kiitos, nii oot siäki! :)

      Poista