11/27/2013

Sanat mitä sanot halkasee mut kahtii

Eipä siihen postaukseen ollu tullu kun yks toivepostausehdotus, ni teen nyt sen ja saatan vielä itse keksiä jotain. Saatte toki vielä laittaa tähän postaukseen kommentilla niitä toiveita, jos jollakin olis. Jokatapauksessa kerron nyt mun ratsastuksesta.

  Mä olen nyt ratsastanut n. 2½ vuotta. Olisinko aloittanut 2011 huhti-toukokuussa. Kävin tunnilla kerran viikossa ja käyn edelleenkin. Muistan kun alkuun en millään meinannut muistaa niitä termejä. Onhan se ymmärrettävää, kun on vasta uuden harrastuksen aloittanut. Ja siitä olen kyllä todella paljon kehittynyt.
   Kisoissa en ole oikeastaan käynyt. Kisat, joissa olen ollut ovat olleen tallikisoja. Joka vuosi olen tainnut osallistua niihin kisoihin. Estekisojahan ne ovat olleen. Kerran oli myös kouluratsastus-osuus niissä tallikisoissa, joohn osallistuin, mutta tulos oli huono. Halusin kokeilla vähän tämmöisellä "hankalammalla" hevosella, jos sen nyt niin voi sanoa. Se oli sellainen ex-ravuri, Speedy, joka on tällä hetkellä suosikkini (:
  Olin myös toissavuonna leirillä. Ainut, mikä sieltä jäi harmittamaan oli, ettei pystynyt käydä uittamassa hevosia, koska oli niin viielää jo silloin. Olin odottanut sitä todella paljon, mutta jos sitten seuraavan kerran.
Siellä myös hyppäsi tällä Speedyllä ensimmäistä kertaa.
  En ole vielä kovin montaa kertaa pudonnut, mutta on niitä putoamisiakin jotain 10. Vielä vähän tippumisia, mutta muistan kumminkin keneltä kaikilta olen pudonnut.
  Minulla oli myös hevosblogi, jonka tosin lopetin vähän aikaa sitten, mutta jätin blogin pystyyn kuitenkin.
http://horsediary00.blogspot.fi/ Sieltä löytyy vanhoja lyhyitä postuauksia. Ja kun kaivelin vähän tämänkin blogin syvyyksiä, niin löysin mm. sen leirpostuasken. Siihen pääset TÄSTÄ. Ja kun sieltä katselette, niin huomaatte, että on aika montakin postausta, joissa kerron ratsastuksesta, mutta ne ovat vähän lyhyitä.. niinkuin muutkin nolot alkupostuasket.
  Mitäpä tästä nyt muuta järkevää osaisin kertoa. Kommentoida toki saa, jos jotain lisättävää on tai niitä postausehdotuksia. Tähän vielä toiveesta muutama vanhempi ratsastuskuva. Nämä kuvat otin sieltä blogista. Täältä löytyy sitten pari videota. Ja laitan tähän yheden kuva videon, jossa on kuvia kun hyppään Speedyllä. Hyppytekniikassa oli silloin kyllä aika paljon hiottavaa... Mutta noita kuvia e muussa muodossa enää ole. Ne ovat kadonneet koneelta.



(c) Annika Taskinen. Tämä  ei kyllä taida olla kauhean vanha kuva?



Ilme 6/5


Anteeks, jos tästä tuli kauheen sekava! Mut toivottavasti tykkäsitte!

4 kommenttia: