11/11/2013

Haaveet voi toteutuu kun kakun puhaltaa täysii

Isänpäivä oli ja meni. Ja niin meni myös viikonloppu! Isänpäivää mei ei vietetty mitenkään erikoisesti. Aamulla tehtiin vähän erilainen aamupala ja käytiin porukalla herättämässä iskä korttien kera. Ja siinä aamupalalla syötiin isänpäiväkakkua, joka lauantaina ostettiin, kun ei keretty leipomaan. Sitten ennen puoltapäivää lähettiin mummon ja papan luo viettämään isänpäivää. Siellä syötiin ja juotiiin kahvit ja vaihdettiin kuulumisia yms. Ihan perus. Siinähän se melkein olikin.
     Käytiin kans sillon lauantaina Mikkelissä. Puhelin ei lähtenytkään huoltoon. Jes!! Mutta pitää tyhjentää sitä raw-muistia välillä. Käytiin kans nopsana Glitterissä ja siellä oli sellainen ihana ristikoru, mut äiti ei suostunu ostaa sitä mulle, kun mulla on kuulemma nii paljon koruja.. Okei onahn niitä jonkunverran, mut nii.. Eikä mulla ollu omaa rahaa mukana.. Enkä ois Ellille halunnu taas jäähä velkaa, kun se koru makso yli kympin. Äiti kumminkin suostu ostaa mulle semmoset rannekorut, kun ne ei kauhene kalliita ollu.
     Mä sain nyt sellasen ihmeellisen päähänpiston, että te voisitte heittää mulle kommentilla toivepostausehdotuksia. Kun nyt oon kumminkin päässy tähän postausrytmiin kiinni silleen pari kolme postausta viikossa, niin te voisitte laittaa jotain postausehdotuksia, mitä teen. Videoita en välttämättä, kun tää ei anna niitä oikein tähän ladata, en tiedä miksi, enkä youtuben kautta niitä halua laittaa. Mutta muuten. Ja tänään kuvailin yhtä juttua, jonka saatte huomenna(jos kerkeän koneelle), mutta viimeistään varmaan keskiviikkona. Saatan heittää myös pari omaa ideaakin, joista toinen on tuo, mitä äsken tuossa kerroin ja toinne on vielä vähän suunnittelu vaiheessa.
  toteuttelen niitä postauksia sitten tässä muutamien viikkojen aikana. Eli extrapostauksia luvassa...ehkä, jos niitä laitatte ;)
  Ja anteeks kuvan muokkaus ei ollu yhteistyökykyinen tänään, joten kuvat nyt on, mitä on!


1 kommentti:

  1. Vaikka sellane että kerrot ratsatusvuosistasi -->milloin alotit jne. Ja kerrot miten paljon oot kehittyny ja laitat vanhoja ratsi kuvii :)

    VastaaPoista