11/15/2013

Mä en elä duunii mun duuni on elää

Aika se vaan vierii. Vasta alkoi koulu ja kohta on jo muutaman viikon päästä joulu!
  On taas kiirettä pitänyt (pyh! nii varmaa") No siis nii..  Maanantailta tulikin se my day, ni ei tarvii siitä selitellä enempiä. Tiistaina mulla piti olla tunit, mut siirsin sen torstaiks, kun sato nii paljon. Tiistai on taas pyyhkiytyny mielestä. Samoin kun keskiviikko. Niin valikoiva muisti, että.
 Torstaina mulla oli hammaslääkäri taas. Ne vaan onneks katto, oliks noi kiskot auttanu. Ja olihan ne. Nyt ei hampaat kulu, kun on kiskot välissä. Kävin ennen hammaslääkäriä kaupassa ostaa vähän purtava, kun arvelin, etten kerkee kumpaakaan ruokailuun. Lähin meinaan just sillon, kun eka ruokailu ois alkanu. Ja en kerenny kyl siihen toiseenkaan, kun alko just välkkä, tai se ruokailu loppu kun tulin takas koululle. Ajat oli _taas_ puol tuntia myöhässä.
  Ja sitten mulla oli se ratsastus. Menin Sohvilla. Täytyy kyl myöntää, et kun huomasin siit listast, et mulla on Sohvi, ni lako vähän jännittää. Kun aina kun oon sillä menny, ni se on vetäny jotain pukkilaukkaa. Tosin oon menny sil kolme kertaa aikasemmin ja kahel niistä tippunu. Nyt se ei säikähtäny yhtään mitään, eikä pukittanu tai mitään. Tosin en menny ihan metsän reunaan, mutta kumminkin. Ite kumminki rentoutu heti aika paljon, ku pääs selkään. Ja ensimmäisen laukan jälkeen olin ihan reto. Ei jännittäny enää yhtään. Tunnilla olikin aika paljon tehtäviä. Erilaisia taivutuksia ja temmonvaihteluita käynnissä ja ravissa. Ja sitten laukattiinkin vaan pääty-ympyrällä. Vähän aikaa sain sitä laukkaa hakea, ennen kun itse rohkaistu ja sen sai muutenkin nostettua. Voisihan sitä toistekkin mennä Sohvilla, kun jäi semmonen hyvä fiilis päälle :) On sillä ihan mukavat ja pehmeet askeleet.
   Tänään oli kans ihan mukava päivä. Ei tullu yhtään läksyä, koska muutamasta aineesta on ens viikolla kokeet ja sit muuten ai tunnilla kaikki valmiiks. Menin koulun jälkeen Annille. Käytiin kaupassa ekaks. Ja sit Annilla katottiin elokuvaa, kun ei jaksanu oikee muuta tehä.
  Sit tulin kotiin ja avasin koneen ja tässä sitä kirjotellaan. Taidan kirjotella niitä muutamia postauksia valmiiksi. Niitä erikoispostauksia, ettei muuta tarvitse, kuin julkaista. Kun siis ensiviikolla on joka päivä kokeita. Keskiviikko on ainut päivä, millon ei ole. Kun en usko, että kerkeen paljoo tulla postailee, ni ei tarvii sit muuta kun julkaista, ni ei tuu ihan hiljasta tänne :)




Kuvat: We<3it

2 kommenttia: