12/30/2013

Vuosi 2013

Tää on taas tämmönen postaus, jota oon miettinyt jo pitkään ja suunnitellut. tää idea on muhinut tuolla pääkopassa koko syksyn ja oon tätä jo marraskuun aikana alkanut kehitellä. Eli Vuosi 2013 "kohokohdat".
 ♥Mun synttärit♥Uusi kamera♥Näin Sannin ja Roosan pitkästä aikaa♥
 ♥Tätä elukkaa on kuvattu edestä ja takaa ja kuvia löytyy koneeltani varmaan miljoonia!♥
♥Kynsiäkin on tullut lakattua useampiin kertoihin. Tuossa kuvat, mitä koneelta löysin♥ 
 ♥Joulu♥Siskon kanssa kuvailut♥Halloween♥Kaverin synttärit♥
 ♥Cheekin keikat Joensuussa ja Pieksämäellä♥Ja Joensuussa yhteiskuva♥
 ♥Mökkireissut♥kuvailut♥Lumen riemu, kun sitä vielä oli♥
 ♥Kuutakin on tullut kuvailtua muutamiin otteisiin♥Orinoron rotkon reissu♥Alkuvuoden kunnon talvi♥Big Wheels♥ja kuviakin on tullut otettua tie mistä♥
 ♥Tallikisat♥
 ♥Kesä♥Oon soitellut paljon pianoa tänä vuonna ja oppinut paljon uusia kappaleita♥
 ♥Äidin tädin mökkireissut♥Juvan ravit♥
 ♥Opin paljon uusia reseptejä ja oon innostunut leipomaan ja kokkaamaankin jonkin verran♥Valomaalaus kavereiden ja sisarusten kanssa♥
 ♥Pikkujoulut heinäkuussa♥Ruunaan reissu, kosken lasku♥Sannin synttärit♥
 ♥Sain oman huoneen♥
 ♥Kaverit♥
 ♥Kavereitten luona kylälyt ja ajan vietto♥
 ♥Mummon ja papan käynnit♥Siskon kanssa pelleily♥Pääsiäinen♥
 ♥50-juhlat ort.kirkossa/seurakuntatalossa♥6. lk:n loppuminen ja ns. "jäähyväiset" ruusut yms♥veden kanssa puljaaminen, uimine yms♥Tenniskentän avajaiset♥Tatukin on tutustunut uusiin koiriin♥Saippuakuplat♥
 ♥Ratsastukset♥
 ♥Turkin reissu♥
 ♥Pikkusen hupsuttelut♥
♥Juhannus♥Hauskis♥Kesä kokonaisuudessaan♥

Suurin piirteen tältä näytti mun vuosi. Tai ainankin parhaimmat siitä. Tässä oli todennäköisesti tämän vuoden viimeinen postuas! Huomenna vaihtuu vuosi ja uudesta vuodesta kerronkin sitten ensi vuoden puolella.

♥Hyvää uutta vuotta kaikille!

8 kommenttia: