12/14/2013

Huomaan hokevani, et kuka mä luulen olevani

Tosi moni on tehnyt sen -50 faktaa minuta- postuaksen. Se on vaikuttanu tosi kivalta, ja ajattelin nyt itsekkin sitten sen tehdä. Elikkääs.

50 RANDOM FAKTAA MINUSTA

1. Olen tällä hetkellä 13 vuotias
2. Olen n. 170 cm pitkä
3. ja kengän numeroni on 38-39
4. Soitan pianoa
5. Olen aika vajaa, ainakin osa kavereista sanoo niin ja se on kyllä totta :D
6. Mulla on pakkomielle kirjottaa blogia
7. Kamerana toimii Canon EOS 450D
8. Ajattelin ensin, että ihan helposti keksii 50 faktaa musta, mutta ei se nyt niin helppoa olekkaan..
9. Meinaa ideat loppua tähän jo tässä vaiheessa
10. Mulla on pikkuveli ja pikkusisko
snowmiljoona
11. On tiettyjä kohtia, joista en pidä elämässäni
12. Mutta suurimmaksi osaksi kaikki on tällä hetkellä hyvin
13. Mulla on ihania kavereita
14. Ja parhaimmat niistä on Sanni, Anni ja Sanna
15. Mulla on hassu nauru, tai ainankin joittenki mielest se on hassu(ne nauraa aina ku mä nauran)
16. Lakkaan aika paljon kynsiä, mutta tällä hetkellä on jokin ihmeellinen tauko.
17. Mulla on iha älyttömästi outoja tapoja
18. Oon hulluna koruihin
19. Mun lemppari artisti on: Cheek, kymppilinja ja Ke$ha
20. Kuuntelen myös jonkin verran Mikael Gabrielia
hii
21. Rakastan valokuvaamista
22. Oon hyvä koulussa
23. Oon saanu seiskalle mennessä juusia kavereita
24. Mulla on huono lauluääni
25. Kävin viime vuonna tanssimassa latinobiciä
26. Mun on välillä vaikea päättää asioita
27. Mulla on tosi vilkas mielikuvitus
28. Mulla on oma huone
29. En mielestäni ole tällä hetkellä kenenkään kanssa riidoissa
30. Tosin in niitä ihmisiä, joita en voi sietää
tuuuhu
31. Mä vihaan ihmisiä, jotka puhuu selän takana pelkkää paskaa
32. Jotkut ihmiset/ihmistyypit äryttää pelkällä olemuksellaan
33. Tykkään ihmisistä, jotka uskaltaa sanoa rehellisesti asiat
34. Pelkäsin joskus pienenä hevosia ja koiria
35. Oon mielestäni aina näyttänyt melkein samalta(mitä nyt ei pientä vanhenemista lasketa)
36. Mulla on paljon unelmia
37. Haluaisin matkustaa Pariisiin ja Lontooseen
38. Mun mielipide saattaa muuttua iak nopeasti
39. jos nään jonkun korun ja ostan sen semmosena päähänpistona, mua alkaa oston jälkeen mietityttämään,         kannattiko se ostaa
40.Enää 10 faktaa jäljellä
light
41. Puhun aika usein itsekseni
42. Toistelen asioita
43. Paras tv-sarja on Kosto
44. Oon välillä tosi laiska
45. Joskus nauran ihan typerille asioille
46. Oon ennemminkin myöhässä kuin ajoissa ja mua saa melkein aina odottaa
47. Yritän pitää iana huoneeni siistinä, mutta se on ihan sotkuinen
48. Mun puhelin kettuilee mulle
49. Mua alkaa ärsyttää joskus tosi mitättömät asiat
50. nyt tää loppu :D
cupcakes

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti