12/11/2013

Se ottaa aikansa kaikki löytää paikkansa

Nyt on jo 40 lukijaa! Jes! Tää on aika pieni luku, mut silti. Toivottavasti tää nyt vielä kasvaa tästä 50 ja siitä ylöspäin. Huomasitte varmaan, että tohon sivupalkkiin on ilmestynyt tommonen kuvake, jossa lukee iidajasanni.blogspot.fi. Me tehtiin mun ystävän Sannin kanssa yhteinen blogi. Siihen pääset joko TÄSTÄ, tai sivupalkissa olevaa kuvaketta klikkaamalla. Teemme tällä hetkellä joulukalenteria sinne. Käykääpäs sinnekkin liittymässä lukijoiksi!
   Aattelin tulla postaamaan, kun mulla on viikonlopulta vielä muutamia kuvia, joita tuli sunnuntaina otettua. Ei mulla mitään asiaa ole. Yritän vähän vähentää tätä tekstiä täällä mun blogissa, kun sitä tuskin kukana jaksaa lukea!
   Mulla oli eilen tunti, ja menin Lekulla. Kenttä oli suht liukas, joten me ei kauheesti laukattu. Kamala pyry oli. Ravailtiin ja taivuteltiin, ravattiin pääty-ympyrällä, tehtiin pohkeenväistöä ja temponvaihteluita käynnissä. Vähän myös laukkailtiin.
       Mutta ei mulla muuta nytten.
Perus kuvia: Tatu eestä, Tatu takaa, Tatu istuu, Tatu makaa
light
joulukoriste
looking
hassu:3
jump2
jump1
alastulo
jump
tattari
tatupartmiloooona
tatuparimiljoona

2 kommenttia: