12/18/2013

Kaikki on mahdollista niin kauna kun riittää kipinää

Oon taas muutamissa blogeissa nähny tän elämäni aakkoset- postauksen ja se on vaikuttanu kivalta. En muista, et teinkö tän joskus kauan sitten, mutta nyt ainankin ajattelin tehdä. Ja hei, jos teillä on jotain ideoita, mistä voisin postata, niin kertokaa kommentilla, ja sitten toteuttelisin niitä miten nyt vaan pystyn (:

A: Ask.fm. Sorruin itekkin tekemään askin, vaikka ensin mun mielestä se oli ihan tyhmä paikka.
B: Bloggaus. Oon jäänyt koukkuun. Hyvä tapa kerto ihmisille kuulumisia, ajatuksia ja jakaa kuvia muiden nähtäväksi(facebookin rinnalla)
C: Cheek. Mun  idolini <3
D: Digi. ihana heppa lähitallilta, jolla oon nykyään mennykkin aika usein.
kouvunokast
E: Eläytyminen, Elli. Eläydyn aina johonkin elokuvaan mukaan niin hyvin, että en edes tajua, missä olen ja elokuvna jälkeen on ihan semmonen kuin olisi kipeä ja nukkunut useamman tunnin päivällä ja kun herää niin on ihan silleen "paljon kello on, mikäpäivä on" Jos tajuatte. Ja Elli on mun sisko.
F: Fazer. Ah se suklaa...<3
G: Gio. Mun ihana rakas paska puhelimeni
H: Hevoset. Yksi ihanimmista eläimistä-
I: Iida, instagram. Nimeni ja paikka, johon olen myös jäänyt koukkuun. Myös kiva tapa jakaa kuvia muiden nähtäväksi.
heinä
J: Juho. Mun veli.
K: Kaverit, Kymppilinja, Ke$ha, Kosto. Kavereista ei varmaan tarvii edes selittää mitään. Kaks muuta mun suosikki artistia/bändiä ja paras tv-ohjelma ikinä.
L: Liikunta, lumi. Liikuntaa vois aina harrastaa enemmän... Lumi on vaan niin ihanaa <3
M: Musiikki. No music, no life.
N: Nauraminen. Mä nauran joka päivä. Enkä myöskään kauheasti pidä omasta naurustani. Moni nauraa mun naurulle ja kommentoi sitä, mitne vaikka mun pää ja nen' liikkuu kun nauran :D
O: Oudot tavat. Mulla on ihan järjettömästi outoja tapoja. Mä en ala selittämään mitään, koska tästä tulisi niin pitkä, ettekä te kuitenkaan ymmärtäisi. Pitäis ihan face2face selittää, jos meinaa jonkun saada ymmärtämään.
cupcakes
P: Piano, ponit, perhe, puhelin. soitan pianoa ja tykkään kans kovasti, kun oppii jonkun uuden kappaleen, jonka on halunnut soittaa. Ponit on söpöjä :3 ja omaa perhettäei korvaa mikään. Puhelimeen oon koukussa. Se on mukana melekin joka paikassa.
Q: -
R: Ratsastus. Mun harrastus ja on kiva pystyä hallitsemaan itseä suurempaa ja vahvempaa eläintä ja muutenkin ihana harrastus.
S: Suklaa, Speedy, syksy, salmiakki. Suklaa on vaan niin ihanaa samoin samliakki. Ja Speedy on mun ihanaiseni heponen :*
T: Tatu, talvi, tietokone. Meijän ihana koira <3, talvi on vaan niin kiva, koska lunta :3 ja pakko se on myööntää, että tietokonekkin vie aika paljon...
U: Unelmointi.  Unelmoin aika paljon ja olen omissa maailmoissani. Yleensä havahdunkin yhtäkkiä johonkin ja alan taas tajuta tätä maailmaa omista ajatuksistani. Suljen aina melkein kaiken ulkopuolelle, kun on oikein syvälliset ajattelut menossa.
tähtitaivas
V: Valokuvaus. Rakastan valokuvausta, varsinkin sellaisten pieneten yksotyiskohtien ja Tatun kuvaamista
W: Whatsapp. Oon koukussa siihen ja paikalla melkein 24/7
X: -
Y: Ystävät. Oikeita ystäviä ei korvaa mikään
Z: -
Å: -
Ä: Äiti. Ja iskä ja muu perhe = <3
Ö: Öööö.... Aika monesti tulee sanottua totakin :D

Ja anteeks kun ei oo nyt taas viikonlopun jälkeen tullu postuasta! Ei oo kerenny, ja on ollu vähän tekemistä ton joulukalenterin kanssa. Mutta koitan postata viikonloppuna viimeistään kunnolla ja kerron sitten koko viikosta.

4 kommenttia:

  1. Ööö.. Mites se Tintti hanhipoika juttu nyt olikaan ;D

    VastaaPoista
  2. 15 faktaa joulusta :> ? joululahja toive postaus? (kuva kollaasina tai videona)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos ideoista! Toetutan näitä viionloppuna ja ensiviikolla (:

      Poista