8/17/2013

#190 Mu-mu-mu muumi ja ja-ja-jaffa


Pikku Rolmo c:

:3









Minäkin otsikkoa^^ Se soi meinaan päässä! Ja anteeks kun en oo kirjottanu! Mä en oo kerenny oikeestaan nyt ees avaamaan konetta koko viikkona! Mä en edes tiedä, mistä aloittaa!....jos aloittas vaikka näin:
  Eksata kouluviikosta selvitty suht hyvin! Eli koulu alkoi siis maanantina ja lähdinkin nyt yläasteelle. Täytyy kyllä myöntää, että ihan kiitettävästi sitä jännittikin! Välkät meni yleensä samassa ryhmässä: minä, Anni, Dyne ja Sanna, ja joskus tungettiin johonki ryhmään. tunneilla oli ihajees, mut joillain typerää, kun paikat oli päätetty puolesta. Perus alkuviikko. Torstaina meillä oli seiskaleiri Kaislajärvellä. Siel tukioppilaat enimmäkseen piti kaikkia laululeikkejä yms. Josta myös tuo otsikko. Jäi päähän. Ja sit oli kaikkee, et piti ryhmän kanssa tehä kaikkee ja näin. Sit oli välillä omaa aikaa. Miä nukuin teltassa 5 muun kanssa. joihin kuului mm. Meiju, Anni ja Sanna + kaks muuta. sit edelleen me sama neljän porukka siellä neljästään pyörittiin ja välillä mentiin johonki joittenki muitten kanssa. Jotenki aina, kun me mentiin johonki porukkaana, ni pikkuhiljaa kaikki vaan hävis siitä ja me jäätiin taas neljästään :DD aina! joka kerta tapahtu sama.
Sit me mentiin juttelee yhelle Matille(joka istuu mun vieressä matikan tunnilla) Ja Anni vaan sano sille, et "et sit lähe minnekkään" ja se oli vaan sillen "okei" Ja sit myöhemmin juteltiin jotain mukavaa Matin ja olikohan se Veikan kanssa? Mun muisti...
  Illalla oltiin vaan vähän pullonpyöritystä teltassa jne. en saanu yöllä oikeen nukuttuu, ku oli niin kylmä. ekan kerran heräsin siihen, et olin ihan jäässä. kunnolla sain nukuttua vasta joskus kuuden aikoihin. ja herätys oli joskus kasilta =__= Väsytti kyl ja väsyttää vieläkin. Koulussa me katotiiin Piin elämä ja sit menin äitin luo töihi ja se heitti sitten tallille. Mulla oli siis eilen tunti:
  Menin siis Lekulla. en saanu sitä taas kyllä liikkeelle, en millään! Se ei oikeen ees ravannu, saatikka sitten laukannu! Se oli ärsyttävää, ku musta tuntu, et olin koko ajan muitten tiellä.. Sit vatsa lopussa se rupes ravaamaan tosi reippaasti ja laukkaskin VÄHÄN. Sain sitten mennä viel ihan hetken Sanjalla ja hypätä muutaman kerran.
   Sit illalla mentiin viel nukkumaan mökille. Ja tänään käytiin Mikkelissä, josta ostoksista kohta.
Ja muuten anteeks kans, kun ne vastausvideo ja se haastevideo ei oo tullu. huoneeseen on tullu vaatekaappiin ovet. ne pitää vielä laittaa ja sit saatte nähdä matalan majani(kirjaikellisesti) Ja viel on se kuvapostaus kans. vitsi kun ei oo kerenny!
Tässä on hyvä kirjotella, kun Tatu nukkuu sylissä. Ja tähän on hyvä lopettaa.
Muotovaahto/2 euroa

Vihdoinkin sain stabiloita/8.90/Anttila

Sukkia/Cubus/ 2 euroa

legginssejä/Cubus

Maybellinen BB meikkivoide/Anttila

Valkoinen kynsilakka/Cubus

tuubitoppeja

Harmaan collagehousut/Cubus/14.95

ja tässä oli tää mun lukujärjestys

2 kommenttia:

  1. Onko maanantaina liikkaa manantaina on???
    Ja nyt tuo varsinkin soi päässä XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo...mä tiedän et osaan kirjottaa....XD
      Ei tarvii enää vastata ;D

      Poista