7/31/2013

#186 ~That don't impress me much


~That don't impress me much
So you got the looks but have you got the touch
Don't get me wrong, yeah I think you're alright
But that won't keep me warm in the middle of the night
That don't impress me much~


Moips! Aattelin tehä tässä postauksen joutessani, ni ei tuu niin pitkää postaustaukoa. Voitte vielä käydä laittamassa niitä kysymyksiä tonne EDELLISEEN postaukseen, jos tulee jotain mieleen. Mun huoneesta on tulossa kuva ihan lähiaikoina. Tänne kuitenkin tulee vielä joku taulu, hyllyjä, ni ottasin kuvan vasta, ku tää on todellakin (vaatekaappia vaille) valmis. Muttaaa.. Me oltiin tilattu Yves Rocherilta vähän tuotteita. Mulle rajauskynä(vas.) Ripsari.. tai no sian, sen ku äiti ei tarvinnukkaa ja tommonen kosteusvoide. Ja iskä vihdoin tilas sen Nightmaren. Nyt vasta näin sen eilen, ku Ellin kanssa katottiin se. Ja äske katoin uudestaan :) Se oli ihan hyvä. Samoin oli hyvä se King Kong, mikä tuli maananaina.
  Mun kummi ja sen poika tuli käymään meillä taas. Ne on pari päivää täällä. Ja käytiin eilen kirkolla, ni ostin niitä Brain Blasterzeja vähän. Melkein euron edestä. Viimeks mulla oli vaan muutama, ni nyt on semmonen vähän vajaa 10 :) 

Tänään me käytiin mäkillä taas. Me ongittiin ja äiti ja mun kummi keräs mustikoita. Ongin eka mato-ongella, mut ihan sairaan ärsyttävä särki koko ajan vaan nyki sitä, mut ei jääny kii.(Huom! meil ei ollu matoja, vaan semmosta taikinaa..) Sit aloin heittää virveliä ja melkein heti tuli hauki. Se oli kyl aika pieni.. Mut se tippu veteen, ennen, ku ehin nostaa sen laiturille. Ja vvähän myöhemmin tosi iso ahven tarttu kiinni. Tatu tietysti vieressä vahtimassa, kun kala tuli :) Ja sit se oli kauheen pahoillaan, ku se ahven laskettiin takas.
Kävin sit kans soutelemassa taas naapurin veneellä. Tatu tietysti laivakoirana mukana. Siitä vähän tuli jo kuvia instaan. Saa muuten seurata: iitu_3 
  Mut nyt oli kiva, ku ei tästä postauksesta tullu ihan romaania, niinku yleensä. Ainanki mun mielestä.

9 kommenttia:

  1. Et laittanut mun tekemää banneria?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en vielä. Toinen valmistui ekana. Aattelin antaa tän olla vähän aikaa, muutaman viikon ja sit vaihtaa siihen sun tekemään :) Eli ei hätää! Se kyllä tulee tohon pian!

      Poista
  2. oot hyvä ottaa kuvia.. jos muistat mut hauskikselta

    VastaaPoista
  3. ihana blogi, ja nätti banneri! liityin:)

    VastaaPoista
  4. Voisitko joskus tehä MyDayn?:D ja joskus videoita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon aika usein harkinnut sitä. Mutta näin lomalla en viitsi tehdä, koska kuka, muka jaksaa kattoa, ku istun koneella :DD

      ja suurin syy siihen on, että mielestäni näytän tyhmältä videoissa ja kuulostan myös..Joten tässä vastausvideo(i)ssa ja haaste videossa on jo tarpeeksi haastetta! Voinhan yrittää tehdä kun koulu alkaa tai kun mun päivät on muutenki muuta, kuin koneella istumista yms. :)

      Poista
  5. oi ihana banneri millui.blogspot.com

    VastaaPoista