7/14/2013

#180 Jossain tuol linnunradalla järki pinkoo karkuun

Multa tosiaan lähtee järki! Eieieiei! Ei tää toimi. Arggh.... Ärsyttää tää blogger! Yritän laittaa tähän sitä sivut-juttua, mut en voi, ku blogger sanoo, et oon muka lisänny sen jo aiemmin!! mulla OLI se, mut sit otin sen pois?? Auttakaa mua! Mitä teen? Samoin mun vituttaa toi mun puhelin! Tekis mieli heittää koko paska seinään! Se valittaa, että puhelimen sisäinen muisti on vähissä, vaikka poistin jo 5 aika isooki sovellusta -.- Kaikki pelit, paitsi Poun... Ja kun muisti on tareeks vähissä, on myös viestimuistikin täynnä, josta seuraa, ettei viestejä voi vastaanottaa.. *****
   Ehkä tää tästä..




viimeinkin tuli nää tilatut housut. nää on ihanat! <33


Vielä huone ilman tapettia
Nii ja sillo kun se Ellin kaveri lähti, ni meille tuli keskiviikkona mun kummi. Se lähti sit lauantaina. Käytiin mökillä sanuomassa ja uimasa, mutta toista kertaa en mene! Se vesi oli ihan limasta ja mutasta. sit me ongittiin. Koko ajan nyki ja tuli kalaa. Sit myö soudettiin. Tatu vahti vieressä ku ongittiin ja raukka tippu laiturilta yhessä vaiheessa. Ja sit ku oltiin soutamassa, ni se löhti rannasta uimaan veneen luokse, missä minä ja se mun kummin poika oltiin. Yritti ite tulla kyytiin, mut ei päässy ja "tippu silleen pystyasentoon" et se ei päässy uimaan, mut sain niskasta kiinni ja nostettua veneeseen. Housut ihan märkänä, ku menin polvilleen siihe veneen lattiaan ja siel oli tietty vähän vettä.





nyt on jo tehosteseinässä tapetit laitettu :)

tämmöset  kynnet OLI

meidän pikku sammakko <3








Meillä oli nyt viikonloppuna pikkujoulut. Lauantaina tuli ihmiset ja just tunti sit lähti viimeiset. Huoneessa on jo tapetti ja vähän kattoakin laiettu. Tänään luvassa lopun katon laitto. Ei enää pitkään, ni pääsen muuttamaan! En malta oottaa! Mutta asiasta ensimmäiseen. Lauantaina lähinnä vaan juteltiin ja vaihdettiin kuulumisia + syötiin jouluruokaa. Ja pelattiin mölkkyä, jossa miä votitin. ihan mukavaa oli. Lakkasin sit yhelle sukulaiselle kynnet. Menin sit kolmen aikaan nukkumaan.
   Tänään ei oo nyt mitään ihmeellistä. iskä asenti mulle photoshopin, et nyt pääsee noit kuvia muokkaa paremmin, kunhan eka opin käyttää sitä. Unoa ja skip-boa on pelattu ihan mukavasti ja muutenkin läskeilty kunnolla. Lakkasin just itelleniki kynnet, vähän samantyyppiset, ku sille sukuliaselle.

Ja sit se kolmas kuvapostaus on tulossa tässä ens viikolla. Ja Banneri on tulossa. Taas syntyi sujuvasti romaani tästäkin viikosta.






2 kommenttia:

  1. Ihana blogi :) Munkin puhelin välillä sekoillee tolleen, mut kannattaa poistaa vaikka facebook, ja ladata se sitten uudestaan. Mulla toimii :D

    VastaaPoista