4/17/2013

#153 I'm Here Now And Forever

Nyt aattelin tulla tekemään tänne tämmösen pika postauksen.. Eli tähän ei nyt tuu kuvia, vaik kamera on varmaan ihan täynnä n.n :D
Mutta kuitenki.. Nii, että mulla oli joku asiakin! Sitä et sain sellasen päähänpiston, et teen maanantaista My Dayn kuvina.. ja siis toihan ei ollu se päähänpisto, vaan: sit se oli jotenki silleen hauskaa, erilaista...ONKO JÄRKEE?? :DD olis vähän erilainen viikko, kun nää normi postaukset, et aattelin tehä tältä viikolta jokapäivä My Day:sta jonkinmoisen version. Mutta siis enhän mä nyt välttämättä kaikkia laita! Mulla oli alustavasti semmonen suunnitelma, et ois maanantaina kuvina My Day, tiistaina video-My day jne jne jen.. Mut ku eilen vähän kuvailin sitä videota, niin tulin siihen tuolkseen et ei ehk.. Maanantaista ja tästä päiväsät tulee my day:t kuvina.. ja kattoo jos huomenna yrittäs videoida silleen.. Ja siis mä laitan koneelle ton maanantain my dayn.. Ja alan väsäilemään sitä.. Sit keskiviikon kans varmaan siirrän ainanki koneelle.. Että tämmöstä tällä viikolla ois luvassa :D Ja sit vaik sunnuntainakin vois tulla vähän + vaikka pieni kooste viikosta... tms..

3 kommenttia:

  1. Tee postaus sun meikeistä! Ja my day myös videona!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joishan sellasenkin tehdä tässä lähiaikoina :) Tän viikon my day videoita en julkaise, koska ne on niin noloja! :DD Ja nyt viikonloppunakaan en kuvaa (videota) koska olen kipeänä ja näytän ihan typerältä! Joten jos se my day videon kuvaisin ensiviikolla(kun olen taas terve) ja sen laittas. Olisko se sitten sellanen et selittäisin siinä vaan koko päivästä, vai kuvaisin silleen päivä varrella? :))

      Poista