4/01/2013

#148 -..Näytä miten omalla taahdolla selvitään!

By; Cheek- Jos mä oisin sä

Vähän kuulumisia viikonlopulta.
Eli mun kummi ja sen perhe tuli meille lauantaina ja lähti tänään.
Tyhmää, kun loma, vaikkakin erittäin lyhyt loma loppuu tänään. On päivärytmi ollu ihan sekasi.
Perjantaina, lauantaina ja tänään on tuntunu iha sunnuntailta ja sunnuntaina tuntu iha lauantailta.. Ja ku kelloja käännettiin..
Lauantaina ei ollu oikeen muuta ku sisällä dataamista ja juttelemista.. Katottiin yks elokuva, mikä alko seiskalta(ko?) Ja sit me katottiin illalla äitin kanssa se Bridgit Jones- Elämä sinkkuna tai jotain tonnepäin.
Ku me käännettiin kelloi siin puolen yön aikaan, ni me mentii n. kahen aikaan nukkumaan.
Sunnuntaina myö käytiin pilkillä.. again... Mentii sinne hiihtämällä. Jotenki en oikee muista mitä kaikkee oon tehny.. Mut sit eilen me pelattiin aika spaljon korttia: Stressiä, uunoo ja skiboo.. Ja ku se mun kummi tuli, ni se toi mulle joulu- & synttärilahjan <33 Aivan älyttömän ihana!!!<33333333333333
Sain: karkkia, kynsilakkoja, meikkeä, kirjan yms...Ja tähän tulee niit aikasempiikin kuvii..

Ja sit vähän tähän päivään liittyen: Putosin hevosen selästä ja mun käsi murtu DD:


No ei vaiska :DD Aprillia, syö silliä, ju kuravettä päälle!
Uskoko kukaan?? : DD
Kommentoi, jos uskoit ees hetken, ennen ku luit ton aprillia!

Ja siis tänään katoin aamul tv:tä datasin kännykäl.. käytiin ulkona punomassa juonia >:DDD
Täs on muutes kepposet, mitä tein/meinasin tehä.

1# Mustaa rihmalankaa kasteltuna kirkkaalla teipillä ikkunaan, peiliin tai johonki valokuvaan, mis on lasi              
     päällä. Näyttää et siin on särö!
2# Maitopurkkiin vettä. Mut sinne pohjalle pitää jättää vähän maitoo, et se vesi on valkosta. :DD
3# Tehään jääpaloja! Laitetaan yhteen vaik kärpänen ja pakastimeen jäätymään! Sit tehää jollekki juoma ja
     jääpala kärpäsen kera mukaan!
4# Elmukelmua  oven suuaukkoon tai wc- pytyn kannen alle :DDD Tota wc juttuu en tehny
5# Jeesusteippiä hanaan: vettä roiskuu, tai jos on kaks kaapin ovee vierekkäin, ni niitten väliin teippii : DD Ei
     lähe auki!
6# Ja tottakai toi teille tehty : DD
7# Kellon kääntäminen (en oo kerenny tekee viel)
...
Eiköhän tos ollu jo jotain :))
Mutta tässä on näitä kuvia!
Perjantain pilkkikisoista: Ja tatu oli mukana. Tos vika sse näyttää kieltä kameralle : DD

Tälleen se makas yhen pötkylätyynyn päällä :3 Ja Petuki pääs yhteen kuvaan!

Toi venytys/haukotuskuva oli pakko laittaa! :DDD Ja lisää tyynykuwii!

Tommoset pupukynnet mä lakkasin pääsiäiseks, kännykkä ja linssisuojus, kello....

Lisää venyttelykuvia, matto ja mie

Nyt päästiin näihin lahjoihin! Tässä vähän karkkia joululahjana... VÄHÄN
Tässä synttärilahjaa & joululahjaa. Eka joulu: Toi kirja, käsirenkaat ja sormukset(kirjan päällä) Ja sit synttäri: viisi lakkaa: oranssi, ruskee, hopee=Lumenen, sit on pinkki en tiiä mist ja päällyslakka, Nail art setti, siin on sellasia sabluunoita ja ohkaset sudit nois lakois: vihree, pinkki ja tumman sininen, Kynsitarroja ja kaksi luomivärisivellintä, tum. punaninen huulikiilto ja kynsiakka & luomivärisetti.
Noist synttärilahjoist, ni kysyin aikasemmin äitilt, et voisko noi luomivärisiveltimet tilaa sielt Dermosililt (siis kaikki noi meikit ja sudit on Dermosililtä+ tum. punainen kynsilakka on kans!) Mut hyvä ku ei tilattu & noi luo luomivärit on ihanat! Käytän just tommosii arkimeikis. Tykkään!!

Tässä viel ne sormukset! <33
Ja mun kynsilakat näkyy hyvin!
+ + + Sorii laatu!! Verkkokamera..

Rannerenkaat

Tämmöset tuli suklaamunista: Jammu (jalmari) Jja joku kengän nauha? : DD Mitähän sillä teen?? No kyl mä jotain keksin!

Vois vaik vaihtaa sen toisen skeittikengän nauhan toho:  DD Mut onkoha toi tarpeeks pitkä??
Ja: kyl mä (kyllä minä) = kylmä! : DD Vähän oon fiksu! :DDDDDDDDDDDDDD 8DDDDDDDDD

Hyvät illan jatkot!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti