5/18/2014

Summer is here♥

Moiksuu taas. Kohta alkaa loma, jes! Mulla on tekeillä semmonen kesällä aijon- postaus, minkä julkasen tässä ens vai sitä seuraavalla viikolla. Oon kans miettiny vähä isompaa muutosta blogiin lähinnä ulkoasuun. Banneri, tausta ainankin vaihtuu ja sivupalkkia tuunaan ja jos keksin jonkun hyvän ni blogin nimikin saattaa vaihtua.
Oon ollu taas laiska, koska kamerarulla näyttää tyhjää. Kun alkuviikosta oli kans niin sateista(paitsi että sade on ihanaa♥) mutta ei oikein kuvauksellista tuolla ulkona. Koulusaakaan ei nyt vielä mitään sen ihmeempiä. Perjantaina oli coopperi ja juoksin siinä 2200m. Tiistain ratsastus siirty keskiviikolle. Oli estetunti, ja miula oli Speedy. Aattelin kokeilla sitä hyppäämistä sillä semmosen pienen kavalettipalan. Alkuun tuli semmonen tunne et taitaa meijä hypyt tällä kertaa jäädä, kun Speedyllä oli vähän intoa ja laukoissa ei oikein kuunnellut ohjaa vaan painoi menemään. Käytännössä hevonen ei ollu mulla hallinnassa siinä muutamaan sekuntiin. Mutta sitten kun muut hyppäs rataa ja oli miun vuoro ki laukkasin kenttää ympäri ja sitte koitin sitä pientä estettä, ja me mentiinkin sen yli. Olin ihan sillee "jes!" Mutta toista kertaa ei sitten sen yli päästy. Lähellä oli.
Eilen koko päivä meni Tykkimäellä. Oli joku seurakunnan järjestämä perhereissu ja sielä oli miun ja Ellin lisäks muutama miun kaveri ja sit joitain lapsiperheitä. Kierreltiin siinä se 6-7 tuntia niitä laitteita Millan, Linkun, Peskon, Sonjan ja Ellin kanssa. Kävin siinä Loop Fighterissä monta kertaa. Ei se enää oo nii paha ku oli sillo. Pääsin siit pelosta yli.
Tänää oon vaan ollu kotona ja käytiin Ellin kanssa mökillä. Kuvailtiin vähän, tosin huonolls tuloksella ja soudettiin ja miä heitin talviturkin. Huomenna ois sirkukseen meno noitten vuorenmaalaisten luokkaretkelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti