3/02/2014

Hiihtoloman viimeiset päivät ja haasteita

Hiihtoloman vikat päivät onkin menny sitten nuhassa. Perjantaina järjestelin mun huonessa uudestaan. on se nyt vähän siistimpi. Lauantaina käytiin Hasalla vähän laskettelemassa. Oli se ihan kivaa. Ois ollu tarkotus käydä useemminki, mut ei ollu sitä lunta oikeen. Pari kertaa kaaduin, ku suksi tökkäs vähän siihen möhjöön, mitä siitä lumesta alkoi tulla vähän tietyissä paikoissa. Tai suksi ei niinkun ottanu siihen kiinni. Sannin oli eka tarkotus tulla meijän kanssa, mut se ei sit päässy.. :'( Tänään ollaan sitten varmaan koko päivä kotona. Ei oikein jaksasi tehä mitään, kun tuntuu että on veto poissa ihan kokonaan. kattoo miten huomenna jaksais kouluun raahautuu.
Sain se samaisen haasteen kahdesta blogista, minkä olin jo tehnyt.
 En jaksa keskiä uusia faktoja itsestäni, pahittelen. Muta käykää lukemassa semmosia faktoja musta, mitä ette välttämättä tienny, mun ja Sannin yhteisestä blogista, johon tein semmoisen postausken!

Mutta vastaan kummankin kysymyksiin.

Ensin Julian :
1. Tän hetken lempibiisit? (3) - Fighter, Bound to you ja Ota mut kiinni
2. Mikä biisi kuvaa elämääsi juuri nyt? - Huhhuh. En kyllä yhtään tiiä! Sanon nyt vaikka fiiliksen mukaan Cheekin äläl pyydä mitään
3. Kappale jota et voi sietää? - Robin Thicke - Blurred Lines ft. T.I., Pharrell
4. Kaunein eläin mielestäsi? - Riikinkukko
5. Lempinäyttelijä(t)? - Jim Carrey, Johnny Depp, Cameron Diaz
6. Mikä puhelin sinulla on? - Samsung Galaxy Gio
7. Oletko hyvä englannissa? - Mun englanti tais olla 9, ni vissii ihan hyvä oon :)
8. Entä ruotsissa? - Ruotsikin tais olla ysi, ni oon mä kai siinäkin ihan hyvä, mutta en tosin tykkää siitä läheskään niin paljon kun englannista
9. Mitä kieliä puhu? - suomea, ruotsia(jonkin verran) ja englantia tällä hetkellä
10. Haluaisitko jonkun lävistyksen, jos haluat minkä? - No oon miettiny korvan siihen pieneen läpykkään lävistystä(en muista sen nimeä) ja sit napakoru ja nenään, mut en tiiä meinaanko ikinä ottaa sitä nenäkorua, ku en tiiä sopisko ees.
11. Jos olisit eläin, mikä eläin olisit? - Varmaan koira
Sitten Annen :
1. Suosikki paikkasi? -Varmaan koti, oma huone
2. Elämäsi tavoite? - No en oo oikeestaan koskaan miettiny :o
3. Mitä fanitat? - Cheekkiä
4. Tykkäätkö eläimistä? - Juuh!
5. Onko sinulla oma huone? - On miulla.
6. Suosikki blogisi? - kaikki kavereitten blogit ja sit esimerkiska. miisan ja Monan blogit
7. Mitä teet nyt? - kirjoitan postausta
8. Millainen olisi unelmiesi eläin? - En osaa sanoo, tiiän sitten kun semmonen tulee vastaan
9. Twitter vs. Facebook? - Facebook. Mulla on twittertilikin, mutta en oo oikeen oppinu twitterin hienoutta, ni en juurikaan käytä
10. Kuunteletko musiikkia? - Todellakintodellakintodellakin!
11. Mikä puhelin sinulla on? - Se ihana gio!


Tän haasteen saa tehä kuka nyt ikinä haluaakaan! En jaksa haastaa ketään erikseen. 


2 kommenttia: