1/18/2014

Oma valinta, ei kai pitäs valittaa, vaan keskittyy kuulee historian siipien havinaa, mut ajan kanssa turtuu, ja kaikkeen kyllästyy On vaikee saada kiksei mistään, tai ees yllättyy

Okei myönnetään.. En oo taaskaan jaksanu tulla oikeen postaamaan. Ei vaan riitä aika. Ja toinen syy on se, ettei mulla oo ollu oikeen kuvia. Mutta nyt alkaa päivä taas pitenemään ja kerkiää jo koulun jälkeenkin kuvailemaan jonkin verran. Tänään kävin kuitenkin kuvailemassa. Ihanaa kun on lunta! Saa paljon kivempia kuvia ja muutenkin. Auringonlaskut on kans tosi kivan näkösiä. Mä yritin Ellin kanssa ottaa yks päivä tässä asukuvia, MUTTA se ehti kuitenkin koulun jälkeen sen verran hämärtyä, ennen kun pääsin kotiin ja ulos kameran kanssa, että kuvat tärähti koko ajan. eikä siellä pakkasessakaan jaksanut kovin pitkään siesoskella. Jos yrittäis joku päivä kolmijalan kanssa.
   Mutta viikko on mennyt ihan normaalisti. Keskiviikkona kävin ratsastamassa ja menin pitkästä aikaa Speedyllä. Oli kyllä ihan mielenkiintoinen tuni. Pakkanen kirjaimellisesti paukkui siellä metsässä ja hevoset tietenkin säikkyivät. joka kerta kun joku meni sinne metän reunaan, ni hevonen säikähti ja lähti laukkaamaan tallia kohti. Ja se oli joka kerta ja useempi hevonen säikähti samaan aikaan. Se oli niinkun semmonen ketjureaktio. Oli ne muutenkin tosi virkeitä.
   Jäin tiistaina parin kaverin kanssa kylälle. Tarkotuksena oli käydä pitsalla, mutta pitseria olikin talviunilla. Ei me sit oikeen muuta kun chillailtiin ja oltiin lähinnä kirjastossa. Oon myös innostunut kynttilöistä ja ostin torstaina koulun jälkeen semmoisen tuoksukynttilän. Oon muutenkin nyt siivoillu mun huonetta ja tapetoin yhden seinän julisteilla. Lähinnä ne on semmoisia "sisustusjulisteita" tai maisemajulisteita, joita on Demistä tullut.

Sain lapaset neulottua valmiiks (:


Muutin taas tota ulkoasua blogissa. Se ei vaan oikeen miellyttänyt silmää. Kai mulla on taas joku kokeiluvaihe menossa. Mä luultavasti tuun vaihtamaan tota banneria vielä. kattoo nyt.

Hei! Miten muuten saa bannerissa, kun tekee semmosen, että siinä on vaan teksti, niikun mulla nyt on. Ni miten tuo tausta muuttuu harmaaksi, vaikka oon sen phjan tehnyt valkosena?!
   Ja sain muutettua ton cursorin. Vähän kysyin apua Roosalta, mutta lopulta sain sen vaihdettua.
Happy now.

4 kommenttia:

  1. jos haluut, että bannerin tausta näkyy valkosena, sun pitää laittaa se läpinäkyväks (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei. Muttaah, miten mä saan sen läpinäkyväksi? :'D

      Poista
  2. Hienoja kuvia ja hienot lapaset!!

    VastaaPoista