1/11/2014

Ne sanoo, että taivas on rajana mut kuussakin on kävelty

Apua! Mihin tää mun postaaminen on jäänyt! Miten mulla ei taas oikeen riitä aika avata edes konetta? Mutta varottelen jo nytten, että saattaa tulla aikamoinen romaani(tai sitten ei)
       ...Saattaa muuten johtua siitä, että kun taas koulut alko, niin mä oon ihan sekasin. Unirytmi on ihan sekasin ja mä en oo oikee varma, mikä päivä on millonkin...Varsinkin kun koulu alkoi Tiistaina.
 Glitteri - n. 9€
olisko ollu Suomalainen kirjakauppa - n. 10€

Sini oli meillä lauantaina yötä. Oli meillä ihan mukavaa. Sitten maanantaina käytiin Mikkelissä. Lähinnä käytiin vaihtamassa se Lego Marvel - peli, joka ostettiin Juholle sieltä Jumbosta, kun sillon ostettiin väärä(ps 4:lle). Ostin sitten kuitenkin Glitteristä semmosen Awsome-pipon ja kirjakaupasta kans uuden piirustuslehtiön. oon nytten innostunut piirtämään aika paljon ja kun meillä kuviksessakin on ihmisen piirtämistä just. Taijan olla aintu meijän luokasta, jonka mielest se on iha kivaa.

   Koulu lähti siis ihan hyvin käyntiin. Perjantaina Sanni tuli meille. Käytiin koulun jälkeen ostamassa mässyä ja sitten Sannin äiti vei meidät niille. Siel Sanni pakkas ja äiti tuli vähän neljän jälkeen hakemaan. Meillä me sitten ekaks oikeestaan leivottiin semmosia sokeroituja appelsiinikeksejä. Ne oli ihan hyviä. Mä en enää muista, tehtiinkö me sen jälkeen muuta, kun oltiin koneella ja katottiin facebookista niitä Sitaatit ja sanonnat - juttuja. Naurettiin ihan kauheesti ja juteltiin parille tyypille kaikkea randomia. Lähinnä me naurettiin, puhuttiin, naurettiin lisää, mässättiin ja katottiin yhtä valokuvausblogia. Voin sanoa, et ollaan molemmat kateellisia, kun joku osaa kuvata niin hyvin! Ne kuvat oli kyllä ihan älyttömän upeita.
   Sitten siinä "yöllä" molemmat räpläs puhelimia ja sit juteltiin jonkin aikaa. Suht myöhään mentiin nukkumaan, mut aamulla herättiin puol yheksän, eikä oikee ees väsyttäny. Me lähdettiin siis kymmenen aikaan hautajaisiin. Käytiin viemässä Sanni ja haettiin mummo.
   nyt sitten tulin oikeestaan heti koneelle, kun tultiin kotiin.
  Nyt oli vähän tylsiä kuvia, mutta en oo kerenny käyä kuvaamassa missään.


Oon muuten miettinyt taas vähän tämmöstä rajumpaa muutosta blogiin. Tausta ja banneri tulee vaihtumaan, mut en tiedä vielä, mitä kaikkea yritän muokata ja muuttaa. Saa nähdä, mitä saan aikaan, vai saanko yhtään mitään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti