5/21/2013

#163 How many times can we break the rules between us? How many times do we have to fight?

Hei taas (pitkästä aikaa)! näköjään olen taas laiminlyönyt tätä blogia ihan liikaa!!! Mutta nyt minulla on taas asiaa, josta postata :)

 Lauantana mä kävin naapureitten kanssa Joensuussa Cheekin keikalla. Ei mun ensin ptänyt mennä, ku Sinin toisen kaverin piti lähtee nitten kanssa, mut se tuli kuulemma vähän kipeeks/huonovointiseks tai jotain sellaista.
Ne oli istumapaikat, mitä siellä oli. rivejä taisi olla 16 ja me oltin 12 ja suht keskellä sitä riviä.
Sit Cheek tuli, esiinty ja lähti pois.. no ei. ;D
Oli kyllä hyvä keikka! Se laulo samat, mitä Poleenssa mut myös Levottoman tuhkimon :3 ja sit ku se eka vaa lähti, ku keikka oli tavallaan ohi, mut st ihmiset vaan taputti ja kilju siel, ni se tuli takas ja laulo Anna mä meen uudestaan! :D ja sit Mira huomasi, et se Dj Luoma oli tupakalla siinä kulman takana ja niitten auto oli siel, ni sit me mentii sinne autolle oottaa, jos ne tulis. Vähän aikaa kun ooteltiin, ni ne tuli sieltä. St sai ottaa yhteiskuvia<3 Mut nimmareita jare ei suostunu jakaa ;( Mut yhteiskuva oli parempi ;D ja sit meinasin pyytää TS:ältä nimmarin, mut en kerenny.. Mut nyt en tiiä saanko sitä kuvaa tähän, ku se on kännykäs ja kestää aina hirveen pitkää lisätä se sielt tähä...
ja sit oltiinki n. puolen yön aikaan kotona. Katoin viel Euroviisuja sen lopun. Kerkesin kattoo vaa 20. esiintyjän ja siitä ylöspäin sen muutaman. Suomihan oli kolmanneks vika.. ja jääkiekossakin tuli neljänneks... :/ Mut tuo otsikko on siitä voittajalaulusta, joka mulla on soinut lauantaista lähtien päässä o___o
Ja samoin se Norjan laulu... Voin laitta tohon loppuun ne videot ;) Sit oon parina päivänä käyny Topilla ratsastamassa.. Katotaan millon seuraava postaus tulee, ku on taas kiireinen  viikko ja sit me lähetäänkin turkkiin, eli tulee viikon tauko. Huomenna mulla on ratsastus ja torstaina on kooulun kevätjuhlahommeli. ens tiistaina saattaapi tulla vika postaus ennen turkkiin menoa. Tai aikasemminkin. uutta banneria olen tässä väsäilemässä, pitäs vaan saada vähän kuvia siihen. Muttaaa.. Tässä on muutama kuva. koska ei tullu mitään hyviä kuvia, ku me oltiin niin kaukana ja se laatu kamera.. sen zoomasu...







Only Teardrops - Emmelie De Forest

Täähän tais olla ennakkosuosikkikin ;D

I Feed You My Love - Margaret berge

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti