7/04/2014

Suljen silmät, kuvittelen et lennän

Sataa, sataa, sataa.. aina vaan sataa. Tää kesä on taas tämmöne sadekesä eikä niiko kunnon kesä oo ees vielä tullu ja nyt on jo heinäkuu.
Mutta jokata tapauksessa. Mun maannatain tunti peruuntu sateen takia. Joten kotona oltiin koko päivä. Tiistaina kävin harkoissa ja mummon luona pitkästä aikaa.
Keskiviikkona oli sitten mulla tunti ja se oli estetunti. Kenttä oli just perfect ja oli tosi hyvä sää.
No toki mua vähä jännitti se et mennäänkö me yhenkään esteen yli. Ja alkuun pari kertaa se näyttikin siltä, mutta sitten kyllä me mentiin sen esteen yli. Tosin olin aika paljon jäljessä siinä hypyssä, kun näytti ensin ettei Speedy edes hyppää sitä. Se oli vaan sellanen matala ristikko mutta siinä jäi meillä ainakin se metrin ilmavara. Mutta sitten se rupeskin menemään ja mlekin joka kerta kun otettiin se että jokainen vuorollaan ni mentiin sen esteen yli ja Speedy alko ottaa jo vähän enemmän vauhtiakin siihen. Ja pari kertaa hypättiin semmonen pieni pysty lävistäjältä. Siinä viimesellä kerralla kun hyppäsin sen pystyn ni oli vähällä etten pudonnu ku esteen jälkeen Speedy vaihtokin äkisti suuntaa vasemmalle kun ite olin menossa oikealle.
Mutta meni se hyvin! Oon tyytyväinen et niinkin monta kertaa päästiin hyppäämään:) Lilli otti miusta kuvia ja laitan niitä sitten jossain vaiheessa tännekkin kuhan saan vaan siirrettyä koneelle ja niin.
Torstaina mulla oli harkat sekä maanatailta siirrettiin se tunti torstaille. Kesken harkkojen alko sit sataa kaatamalla ja ukkostamaan ja yhessä vaiheessa jou'uttiin juoksemaan pukkariin hetkeks sateensuojaan kun tuli ihan kaatamalla vettä ja rakeita. Sama oli sitten kans tunnilla. Jouduttiin siinä 20 minuuttia oottamaan ennen ko ukkonen meni ohi ja päästii ratsastaa. Sato siinä samalla kun ratsastettiin mut eipä se paljoo haitannu.
Tänään ja huomenna olis Juva Rokkaa. Huomenna esiintyy Cheek ja ootan sitä :-) Se on muuten ihana se Cheekin uus biisi, äärirajoille♥
Mutta kirjottelen taas kun kerkeen. Saatte nyt nää viimeset Tanskan- reissun kuvat, mitkä on sellasia julkaisukelpoisia ja mitkä oon jaksanu muokata.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti