2/16/2014

Valentine's Day♥


 Myöhäiset ystävänpäivät kaikille!♥ 
Ooh gaash. Tällä viikolla on taas ollu melkein joka päivä jotain! Oon soittanu pianookin tällä viikolla melkein extra paljon. Opettelin korvakuulolta soittaa Robinin Bun Kahin. Musiikin tunnilla käytiin sitä sointukiertoa, millä sitä voi soittaa ja korvakuulolta kotona hain sen melodian. Torstaina oli penkkarit. Abit huuteli koko päivän "0" ja heitteli koulun käytäville ja luokkiin karkkia. meijän luokka pääs kans kattoo semmosta abi showta, kun opettajan piti mennä sinne. Mun mielestä kiva päivä oli torstaina. Perjantaina oli ystävänpäivä. Ostin muutamalle kaverille ruusut. Aamulla oli jotain tukarien järjestämää ohjelmaa seiskoille. Ja sit kun meillä oli kaks vikaa tuntia kuvista. me kerettiin ehkä puol tunita piirtää niitä muotokuvia. Sit opettaja kysy et kui moni haluis mennä kattoo vanhojen tanssia. Kaikki osti kätensä ylös ja opettaja sano et viekää ne kynät ja hiilet yms paikoilleen ni mennää kattomaan. Ja ennen kun lähettiin meille jaettiin ruusut, niille joille oli kaverit ostanu. Mä sain 4 ruusua♥ Mun pikkuserkku oli tanssimassa siellä. Ihania pukuja niillä oli! Äiti kävi kans ostamassa mulle, sille ja iskälle liput Juva Rockaaseen. meen sinne molempina päivinä. ihanaa kun Cheek tulee sinne ja Haloo helsinki!♥
Lauantaina oli futisharkat ja sain sen pallon, mikä tilattiin. (: Harkkojen jälkeen menin Meijun synttäreille pariks tunniks. Sit mun eno tuli hakemaan mut siitä matkalta ku se oli tulossa meille. Sillä oli uus ajokoiranpentu mukana. Se oli ihana! Tatu oli vähän ihmeissään, kun se ei oikeen ymmärtäny et se on semmonen leikkisä pentu ku se pentu oli jo tatua paljon isompi.
Tänään käytiin laskemassa mäkeä ja tehtiin jotain hyppyreitä sinne.
En tiiä taas kun tuntuu, et on ihan älyttömästi asiaa, mut ei nyt taas tuu mitään oikeen mieleen. muutenkin tuntuu koko ajan olevan kauhee kiire ja stressi. Maanantaina meen semmoseen sählyturnaukseen. Ja kokeet lähestyy taas melkein kaikissa aineissa. Ens viikon maannataina mulla on parturi. Leikkaan vaan kuivia latvoja pois.

Tiistaina mulla oli tunti. Menin Digillä. Oli vähän enemmän semmosia taivutuksia kun kenttä oli vähän liukas. Avotaivutusta, pohkeenväistöä kaviouran suuntasesti ja vähän laukkaa pitkällä sivulla. En muista kerroinko edellisen viikon ratsasteluista, mutta menin sillon Lekulla ja aikalailla samanlaista kun nyt viimeksi.

Tulihan tässä nyt aika paljon esille. pitää yrittää tulla ens viikolla useemman kerran postaamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti